Tekniikkakeskustelut > Projektit
Renault Master -retkeilyautoprojekti
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Wiki - 11.03.2015 kello on 13:49 ---Olin yhteydessä myös Asmobiliin, joka toimii Reimon jälleenmyyjänä ja jossa tunnetaan hyvin Saksan käytännöt ja vastaus oli, ettei Reimon istuinrungon käyttö onnistu Suomessa mutta Saksassa katsastuksessa on harkintavaltaa hyväksyä kiinnitykset.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on kohta jossa Suomessa voisi käyttää myös tervettä järkeä. Jos kiinnitys rakenteeltaan vastaa alkuperäistä, se pitäisi hyväksyä ilman turhaa byrokratiaa.
Kerran sanoinkin katsastajalle, että jos minulla on pätevyys tehdä mutta sinulla ei ole pätevyyttä tarkastaa, niin miksi jonkun politrukin pitäisi ottaa rahaa pelkästä nimestä paperissa?
relluttelija:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 11.03.2015 kello on 12:46 ---Itse olen takseja ja pikkubusseja sisustavaan yritykseen soittanut saman asian tiimoilta. Heillä olisi ollut hyväksytty penkki autoon jota silloin suunnittelin rakentavani. Jäänyt jostain ylimääräiseksi kun kaikkia sillä kuosilla ostetut ei ollut mennyt kaupaksi. Yritystä en muista mutta oli Tampereen suunnalla
--- Lainaus päättyy ---
Carsport ?
Aakku:
Nämä rakentajapajat omat omalla kustannuksellaan hyväksyttäneet kiinnikelevyt auton koriin VTT:llä. Se on maksanut paljon rahaa, joten ei kai heidän intressissään ole antaa alustan mukana tulevaa hyväksymistodistust a ilmaiseksi.
Tässä ei auta pelkästään se, että on hyväksytty istuin vöineen.
Wiki:
Sain maahantuojalta linkin sivuille, joka on korirakentajille tarkoitettu sivu. Sieltä pitäisi löytyä paljon tietoa.
https://www.conversion.renault.com/
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.03.2015 kello on 14:17 ---Tässä on kohta jossa Suomessa voisi käyttää myös tervettä järkeä. Jos kiinnitys rakenteeltaan vastaa alkuperäistä, se pitäisi hyväksyä ilman turhaa byrokratiaa.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Kuitenkin he usein hyväksyvät mukisematta ulkomailta tuodun kokonaisen matkailuajoneuvon, jonka penkkivirityksista heillä ei ole mitään tietoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta