rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Facebook ryhmät  (Luettu 18637 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:27
  • Jaa mitä että?
Vs: Facebook ryhmät!
« Vastaus #15 : 9.03.2015 kello on 14:27 »
Jonkin aikaa KARAVAANARIT-ryhmässä olleena, voin vain todeta että onneksi on .org
Kyllä niin turhanpäiväisi keskusteluja on, ja paljon. Asiaviestit hukkuvat välittömästi. FB:hän ei ole hyvä "pohja" keskustelufoorumill e, lähinnä omien tuntojen jakamiseen se käy, niinkuin "Päivän purnaus"  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #16 : 9.03.2015 kello on 14:28 »
Aina ei kannata kokeilla niitä rajoja.

Onneksi täällä orgissa on sananvapaus, kun sitä vain käyttää oikeassa paikassa ja hyvän maun sekä sääntöjen puitteissa. Ei tarvi kokeilla rajoja, kun ne riittävät normaaliin viestintään oikein hyvin.

Minusta Kaarinan kysymys oli hyvin asiallinen, eikä vastaavasta olisi orgissa tullut minkääntasoista ongelmaa.

Ymmärtääkseni FB:n ryhmässä voi olla useita ylläpitäjiä? Se ei kuitenkaan mahda poistaa siltä yhdeltäkin mahdollisuutta toimia mielivaltaisesti. Kokemuksia ongelmista on, tosin pienemmässä porukassa. Ei auttanut muuta kuin kaikessa hiljaisuudessa avata uusi, suljettu ryhmä ja jättää vanha roikkumaan.

Itse en ymmärrä FB:in käyttöä suuren ryhmän keskustelualustana, en toimivuuden enkä yksityisyyden suojan kannalta. Siksi minua ei siellä karavaanarihommien osalta näykään.

...ja Rellu ehti laittaa osin samat, silläaikaa kun kirjoitin.  Thumb

Toi on sissimarkkinointia. :D
Järjestät vaan kärhämän, jolla saat julkisuutta.

En usko! Tuollaista kirjaa myydään positiivisella julkisuudella asiasta kiinnostuneille.

Skandaalinkäryiset paljastuskirjat ja vastaavat erikseen.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:20.04.2025 kello on 23:13
« Vastaus #17 : 9.03.2015 kello on 14:35 »
Pakko vielä kertoa sellainen yksityiskohta jottei juuso muka tiedä paremmin omia asioitani, että ensin se ylläpitäjä ei suostunut vastaamaan mulle lainkaan, snaoi vain että kai kaikki osaa itse lukea säännöt.

Sitten se vastasi että "kerrot kirjoittavasi kirjaa, se ei ole kaupankäytiin tai markkinointiin liittyvää toimintaa".

Eli tämän vastauksen perusteella olisin saanut kirjasta kertoa.

Halusin olla rehellinen ja kerroin hälle että toki kirjan kirjoitettuani tarkoitukseni on myös myydä sitä.

Sitten yhtäkkiä kaikki muu keskustelu siinä ketjussa (eräs nainen toivoi ylläpitäjän antavan asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseeni ) oli poistettu ja ainoastaan tuo lauseeni " Tarkoitukseni on myös toki myydä kirjaa minkä kirjoitan" oli irroitettu kaikesta muusta ja jätetty yksin sivulle.

Ja nimenomaan olin kysynyt voinko kertoa kirjan olemassaolosta ja myydä sitä sitten jossain muualla.

Tästä siten muutaman oudon kommentin jälkeen olin poistettu koko ryhmästä.

Että silleen.

t.Kaarina

• Kaikkien Kaveri
Vs: Facebook ryhmät
« Vastaus #18 : 9.03.2015 kello on 14:37 »
Nimenomaan juuri niin kuin Alan sanoi. Rähinä ja riita on viimeisiä asioita millä haluan markkinoida yhtään mitään.

Mielestäni ei ollut osaltani kysymys mistään muusta kuin nimenomaan normaalista kommunikoinnista, mikä jostain syystä ei sopinut ryhmän ylläpitjälle.

t.Kaarina

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #19 : 9.03.2015 kello on 14:43 »
Luvin,kanssa keskustelun enkä nähnyt siinä mitään semmosta jotta piti poistaa kaarina siltä sivustolta..

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #20 : 9.03.2015 kello on 14:48 »
Ja mun jälkeeni sieltä poistettiin ilmeisesti ueampikin asiaan kajonnut ihminen....

t.Kaarina

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #21 : 9.03.2015 kello on 14:49 »
Ja mun jälkeeni sieltä poistettiin ilmeisesti ueampikin asiaan kajonnut ihminen....

t.Kaarina
Niin oli tapahtunut Thumbd

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #22 : 9.03.2015 kello on 14:58 »
Jos täälä ois yhtä tiukka linja,niin tääläkin keskustelisivat vain valvojat keskenään...

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #23 : 9.03.2015 kello on 15:10 »
No juu, kun tuollahan on tilanne sama kuin Pohjois-Koreassa, että jos joku on eri mieltä, vaikka kuinka asiallisesti, johtajan kanssa niin lempataan menemään...tai jos esittää kysymyksen mikä ei miellytä johtajaa niin sama juttu....ja kaikki jäljet moisesta johtajaa vastaan olemisesta lakaistaan kiiresti pois.....

t.Kaarina

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:47
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #24 : 9.03.2015 kello on 15:33 »
Se, mitä ehdin näkemään kaarinan kyselyä, oli mielestäni ihan OK. Kaikkea en ole voinut nähdä, varsinkaan yksityisviestejä.

Eikä maininnat Lidlin uuneista olleet mainontaa, mielestäni.

Muta mielenkiintoinen on seikka, mikä teki tästä KARAVAANARIT -ryhmästä niin suositun kolmessa vuodessa, kun Karavaanarit on ollut jo vuodesta -08.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #25 : 9.03.2015 kello on 15:53 »
On siellä asiallisiakin ryhmiä,esim. 40:tä luvulla syntyneet,toinen hyvä ryhmä on nuotiolla,retkeilijöiden ryhmä,ja ryhmät ovat suljettuja liittymättömiltä !

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #26 : 9.03.2015 kello on 15:55 »
On siellä asiallisiakin ryhmiä,esim. 40:tä luvulla syntyneet,toinen hyvä ryhmä on nuotiolla,retkeilijöiden ryhmä,ja ryhmät ovat suljettuja liittymättömiltä !
Ja meidän vihaama Polar ryhmä ;) :D Thumb

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #27 : 9.03.2015 kello on 16:19 »
Seppo, aiheesta ei ole käyty mitään yksityisviestikesku stelua, se on mahdotonta sen ylläpitäjän kanssa ellei ole hänen kaverinsa!

t.Kaarina

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #28 : 9.03.2015 kello on 16:22 »
Seppo, aiheesta ei ole käyty mitään yksityisviestikesku stelua, se on mahdotonta sen ylläpitäjän kanssa ellei ole hänen kaverinsa!

t.Kaarina
Mikä tyyppi se oikein on :o

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #29 : 9.03.2015 kello on 16:48 »
Itse en ymmärrä FB:in käyttöä suuren ryhmän keskustelualustana, en toimivuuden enkä yksityisyyden suojan kannalta.

Suurin ryhmä johon itse kuulun, on kooltaan 24506 jäsentä. Hyvin toimii. Tosin tää ryhmä keskittyy kaupankäyntiin yhden tietyn lasten/naistenvaatemerkin ympärillä.

Eipäs kun suurin onkin 36347 jäsentä, Ikea-kirppis  ;D

Hyvin toimii myös 6770 hengen "keskusteluryhmä", jossa jaetaan hyvinkin intiimejä asioita. Ryhmä keskittyy imetyksen tukemiseen.

Niin ja Kaarina, liity sinne karavaanarin kauppapaikka-ryhmään ja mainosta & myy kirjaasi siellä. Ainakin toinen ylläpitäjistä pitäs olla orggilaisia  ;)