Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun painosta vetoauton suhteen

<< < (9/11) > >>

ea:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.03.2015     kello on 19:07 ---Jaa, Transportereissa on 174-180 hepoa näissä tehokkaammissa malleissa. Tuo mun koppi ei ainakaan pahemmin perässä tunnu kun muutamat kerrat olen Volkkarilla sitä siirrellyt.

--- Lainaus päättyy ---

Uudemmissa kyllä, mutta ei ole silloin ollut kun itse viimeksi pikkubussilla
isohkoa vaunua vetelin. VW/LMC. Nyt näkyy saavan noita n. 150-180 hp
busseja useampiakin, VW/MB merkkisiä useampiakin.

K.E.V:
Vanhimmat T5 Transporterit jo toistakymmentävuott a vanhoja.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.03.2015     kello on 19:16 ---Meittin alueella on monessakin. Ainoa ongelma on kun ne ei vedä vaunua mihinkään ikinä.
Ovat ostaneet vaunut missä tuo vakiona, eli maksaneet tyhjästä. Parempi kun saa ruksaa varusteisiin tuon jos kokee tarvitsevansa

--- Lainaus päättyy ---

Näin se menee, ne joilla on rahaa  ( tai velkaa ? ) ostaa vaik' ei tarviskaan ominaisuuksia . . .

Ja ne jotka tarvitsisivat niitä ominaisuuksia heillä ei ole varaa kuin vanhoihin "romuihin" . . .

Ja kun "vanhaa romua" vedetään nippanappa vetokyvynrajoilla olevalla veturilla niin lopputulema on sitte sitä "itteesä" . . .

Tais tulla jo "kipurajan ylitys", alkaa "älämölö" . . .

ea:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.03.2015     kello on 19:28 ---Vanhimmat T5 Transporterit jo toistakymmentävuott a vanhoja.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Mulla olikin T4... ;)

Viimeisiä niitä vm. 2003.

Aakku:
^
Transporterin T4 mallinkin sai 150 heppasena jo -98 alkaen. Bensakoneella jo yli 200 heppaa.
Dieseli 5 sylinterisenä ja bensa 6 sylinterisenä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View