Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun painosta vetoauton suhteen

<< < (8/11) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  7.03.2015     kello on 17:54 --- Hommaa keralla,kunnon kortin ja unohtaa noi C1e...

--- Lainaus päättyy ---
^
Jos olis vielä kakara, ammatista tietoakaan ja sotaleikit edessä, tilanne voisi olla toinen..

Kiimavaunun nyhtämisen takia ei kannata ammattia vaihtaa  :laugh:
800mk omalla kalustolla oli kokonaishinta kortille insseineen, lääkärintodistuksin een - opiskelua ei autokoulun penkillä tarvinnut lainkaan tuolloin..  Thumb

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  7.03.2015     kello on 15:36 ---Mersu pesee sitten taloudellisuudellaa n vastaavan kokoluokan autot mennen tullen, taitaahan tuolla vaunun massallakin olla merkitystä mutta kuitenkin, vähällä menee.

--- Lainaus päättyy ---
Tuohon ku ottaa vielä sikspäkin olutta ja nostaa matkanopeuden yli sataseen niin saunanlauteilla putoo kulutus jo 6litraan.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ea -  7.03.2015     kello on 11:42 ---Mutta eikös tuollaisten tilautojen kokonaismassat ole luokkaa 2200-2800kg?
Tuon minun teoriani mukaan voisi vaunu painaa luokkaa 1500-2000 kg
kuormattuna. Itse olen törmännyt siihen, että tila-autojen vetomassat on
aika vaatimattomia. Ja pakubusseissa tehot on vähän alhaisia.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, Transportereissa on 174-180 hepoa näissä tehokkaammissa malleissa. Tuo mun koppi ei ainakaan pahemmin perässä tunnu kun muutamat kerrat olen Volkkarilla sitä siirrellyt.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: 560FMK -  6.03.2015     kello on 23:08 ---Al-Ko:n ATC tuntuu yllättävän pätevältä "härpäkkeeltä". Ei pääse vaunu viemään autoa kovin helposti vaikka yrittäis.

--- Lainaus päättyy ---

Niimpä,  mutta kun . . .  Ei taida kenelläkään tätä sivustoa käyttävällä olla vielä olla tuota käytössä . . . 

Ja ne jotka täällä kyselee, ostelee vielä "viimevuosituhannen" härpäkkeitä "alitehoisiin" vetureihin . . .

Näin se vain menee . . .

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo -  7.03.2015     kello on 19:13 ---Niimpä,  mutta kun . . .  Ei taida kenelläkään tätä sivustoa käyttävällä olla vielä olla tuota käytössä . . . 

Ja ne jotka täällä kyselee, ostelee vielä "viimevuosituhannen" härpäkkeitä "alitehoisiin" vetureihin . . .

Näin se vain menee . . .

--- Lainaus päättyy ---
Meittin alueella on monessakin. Ainoa ongelma on kun ne ei vedä vaunua mihinkään ikinä.
Ovat ostaneet vaunut missä tuo vakiona, eli maksaneet tyhjästä. Parempi kun saa ruksaa varusteisiin tuon jos kokee tarvitsevansa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View