Tosi hyvä juttu!!! Ja akupunktiokin on rajoitus vain jos ulkomailla ja ei lääketieteen koulutusta saatu. Joten moni sääntö joka oli ennen ehdoton ei- voi olla nyt ehkä. Tai ohimenevä rajoitus.
Tämä on arvaus oletan että veren mukana siirtyy riski saada sydän kohtaus luovutajalle ja vastaan ottajalle.Riski on pieni mutta sitä ei haluta ottaa.Ainaki yksi luovutus on nyt org ryhmällä tästä se lähtee porukalla auttaminen
Minun veri olisi muuten käyttökelpoista (O-) mutta tuo matkusteluni on ainakin ennen estänyt luovuttamisen. Taannoin kävin tarjoamassa mutta em syistä eivät huolineet.
Minun veri olisi muuten käyttökelpoista (O-) mutta tuo matkusteluni on ainakin ennen estänyt luovuttamisen. Taannoin kävin tarjoamassa mutta em syistä eivät huolineet.
tuo matkustelu saa aikaan eu:n ulkopuolella karanteenin muistaakseni 3kk.Tuo veriryhmäsi on kyllä halutua tavaraa sama kun minulla
Hei kaikki jotka voivat verta luovuttaa nyt ennen juhanusta luovutamaan!!!!luovutus paikat voit katsoa veripalvelu.fi sivulta.Olen mukan 12.6 kaarinassa,15,6 kokemäellä,16.6 uudessakaupungissa ja 18.6 loimalla tervetuloa.Muistakaa mainita rettä olette karavaan org ryhmää