rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )  (Luettu 21718 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )
    « Vastaus #120 : 28.03.2015 kello on 11:08 »
    Onko Teistä saittilaisista kukaan saanut minulta ikävää yv:tä

Jos on niin kertoisitko siitä minulle..kon itse laitan vain tietyt yv..ja en muille,aina samoille muutamalle.
    Sain taas nimittäin tämmöisen,jotta jos ei kohta kuulu..niin..

Kuka Tätä Oikeesti Tekee.. :(

Tämän viestisi mukaan olet kuitenkin joillekin yv:tä lähettänyt, vaikka tuossa yhdessä viestissäsi sanot ettet ole viestejä lähettänyt?

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
    Vs: Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )
    « Vastaus #121 : 28.03.2015 kello on 11:17 »
    Siirtyyhän se lainaamalla tai kopioimalla kelle tahansa.

Yksityisviestintä on luottamuksellista toimintaa. Kannattaa miettiä, mitä kirjoittaa ja kelle. Ja jos se ei miellytä, että joku viestejä lähettää, sen voi hänelle suoraan ilmoittaa.
    Mä olen JUURI tätä mieltä. Yleisen ystävällisyyden periaatetta noudattaen, olisi hyvä pyrkiä ilmoittamaan
    häiriön aiheuttajalle , että toimesi on minun ajatusmaailman vastaisia, olisitko hyvä ja lopettaisit.
    Sitten jos ei ,niin modeille tietoa ja homma menee ikävämmän kautta. Eikö tää ole hyvä?

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:58
    « Vastaus #122 : 28.03.2015 kello on 11:31 »
    Se että yrität koko ajan kammeta asiaa "että yksityinen viesti ei siis ole täysin yksityinen" vääristelylinjalle, ei poista sitä todellisuutta että yksityisviestintä on yksityistä jota ulkopuolinen ei pääse katsomaan.
    Siis kampean mitä...?

Mielestäni on aivan eri juttu, jos siellä lukee:
    "Täällä voit raportoida ylläpidolle saamastasi yksityisviestistä. Ole hyvä ja liitä mukaan selvitys miksi viestistä raportoit, se lähetetään alkuperäisen viestin mukana ylläpidolle."

...kuin että lainaat tai kopioit, jolloin voit joka sanan muuttaa.

Tämä, jos mikään antaa ylläpitäjälle faktatietoa, eikä niin että tehdään ratkaisuja jonkun kertoman pohjalta.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #123 : 28.03.2015 kello on 12:00 »
    Tämän viestisi mukaan olet kuitenkin joillekin yv:tä lähettänyt, vaikka tuossa yhdessä viestissäsi sanot ettet ole viestejä lähettänyt?
    No voi kiesus..olen lähettänyt pidemmän aikaa tietyille henkilöille (( joita en ala tässä mainitsemaan ))
    Vaan kon tiedän tasan tarkkaan etteivät nämä ole munsta kelleen valittaneet..

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.11.2025 kello on 09:31
    « Vastaus #124 : 28.03.2015 kello on 12:31 »
    Mitäs jos palattas svuston nimen mukaisiin aiheisiin ja jätettäs tämä aihe. Eiköhän 9 sivua piisaa. 

Ilkeitä sähköposteja voi lähetellä hakkeri,tai vaikka perheen jäsen jos on tehnyt niin tyhmästi,että on tallentanut tunnuksensa koneeseen. Kotikoneiden tietoturvasta kannattaa huolehtia. Yksityisasiat kannattaa pitää ominaan. Kaiken ei tarvitse olla julkista.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #125 : 28.03.2015 kello on 12:37 »
    Jus66si  ""jäsen jos on tehnyt niin tyhmästi,että on tallentanut tunnuksensa koneeseen.""
    Juu EN ole tallettanut ja salasanaakin vaihdan välillä  ja sei oo muiden tiedossa.
    Ja tyhmä en ole ,,vaan silleen sopivasti hullu ::)

Tuosta 9 sivun asiasta taas olen kanssasi samaa mieltä...Antaa jo olla..ei tämä tässä miksikään muutu.
    Kaikilla palaa vaan sulakkeet. :(

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #126 : 28.03.2015 kello on 12:43 »
    Jus66si  ""jäsen jos on tehnyt niin tyhmästi,että on tallentanut tunnuksensa koneeseen.""
    Juu EN ole tallettanut ja salasanaakin vaihdan välillä  ja sei oo muiden tiedossa.
    Ja tyhmä en ole ,,vaan silleen sopivasti hullu ::)

Tuosta 9 sivun asiasta taas olen kanssasi samaa mieltä...Antaa jo olla..ei tämä tässä miksikään muutu.
    Kaikilla palaa vaan sulakkeet. :(
    Fiksu päätös. 8)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #127 : 28.03.2015 kello on 13:09 »
    Maailma on kummallisuuksia täynnä. ORGissa yhden tunnukset lähettelee hävyttömiä viestejä itsekseen ja toisen tunnukset kirjautuu foorumille itsekseen.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #128 : 28.03.2015 kello on 14:09 »
    Maailma on kummallisuuksia täynnä. ORGissa yhden tunnukset lähettelee hävyttömiä viestejä itsekseen ja toisen tunnukset kirjautuu foorumille itsekseen.
    :laugh: Thumb Hyvä kimi.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #129 : 28.03.2015 kello on 14:20 »
    Aina voi tehdä testin onko identiteetti varastettu. Avaa ylimääräisen shköpostitilin ja lakkaa käyttämästä sitä, jonka epäilee väärinkäytetyksi. Sitten kirjautuu moden luvalla uudella tunnuksella saitille. Jos toinen tunnus lähettää koko ajan meilejä on se anastettu. On kokemusta tästä kun yläasteikäisen meili kaapattiin nuortensaitilla ja moden kanssa ilman poliisia saatiin selville, että saman saitin trolli oli urkkinut  kuinkas muuten, kuin koulun atk tunnilla meilin tunnukset. Selvittiin pelkillä salasanojen muuttamisella, kun ei ollut muuta ehtinyt sorkkimaan. Tietokone on laite, mikä suorittaa ihmisen ohjelmoimia tehtäviä. Ilman ihmistä se ei tee itse mitään. Jos jokin tapahtuma vaikuttaa tulleen kuin out of space, on koneella bugi  :-\ joka on yleensä ihmisen joko tahaton tai tahallinen luomus.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #130 : 28.03.2015 kello on 15:12 »
    Onneksi 99,9% orgilaisista ei minkäänlaisia ongelmia ole. Jos ja kun ongelmia itsellä kasautuu kannattaa ne hoitaa itse kuntoon. Minkälaisia sitten ovatkaan.

Täällä pitäisi kuitenkin olla tuo karavaanaritouhu pääasia.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:13
    « Vastaus #131 : 28.03.2015 kello on 15:19 »
    Mä olen JUURI tätä mieltä. Yleisen ystävällisyyden periaatetta noudattaen, olisi hyvä pyrkiä ilmoittamaan
    häiriön aiheuttajalle , että toimesi on minun ajatusmaailman vastaisia, olisitko hyvä ja lopettaisit.
    Sitten jos ei ,niin modeille tietoa ja homma menee ikävämmän kautta. Eikö tää ole hyvä?

Miten jos ilmoituksesta lähtisi myös alkuperäiselle lähettäjälle kopio/piilokopio.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #132 : 28.03.2015 kello on 15:53 »
    Miten jos ilmoituksesta lähtisi myös alkuperäiselle lähettäjälle kopio/piilokopio.
    Muuten varmaan hyvä mut modeille lähettelijä tuskin haluaa "paljastua" ,kenestä
    kertoilee.Tai sitten haluaa.Ihan sama,mulla tää on pelittänyt hyvin. Törkykuvilla
    ja jutuilla ruokin itseäni muilla foorumeilla.  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #133 : 28.03.2015 kello on 15:57 »
    Oikeesti antakaa jo olla... :(
    Ei ...tu jaksais enää vääntää.. :-\
    Paiskataan koko ...ka hiekkalaatikkoon.
    Ihan sama...Evvk  :-\

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #134 : 29.03.2015 kello on 11:56 »
    Mode hoi. Eikä tämä ollut jo pyyntö poistaa keskustelu? Pölijä keskusteluhan tämä kaiken kaikkiaan onkin.
    Ei ainakaan rakasta harrastustammen edistävä.