Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

VW Touareg

<< < (16/20) > >>

Pefletti 750:
Mulla ois semmonen mielikuva että sillon pahimman tuontibuumin aikoihin veho olis tuottanut vaihtareita saksasta suomeen ?

JJJ:
Vielä tuosta otsikon autosta sen verran että lienee volkkari mihin on toimivimmat osat tuosta konsernista asennettu. Hyvin toi oma volkkari on ilmajousineenkin pysynyt toimintakunnossa tuon 8,5 v.
Käytettynä siinä mielessä hankala ostaa (ainakin suomesta) koska kilometrejä löytyy vaihdokeista järjestäen +200 000 km. Sitten kun nostaa hintaa +30 000 euron niin alkaa löytyy vähemmän ajettuja. Ulkonäköhän tuossa on karsea (ihan niin kuin mun vw-possussakin) mutta jos sisaruksiaan yhtään muistuttaa niin mukava ja hiljainen peli ajella ja laadukkaan tuntuinen myös sisältä. Kiovassa istuin tuollaisessa v10 tdi-taksissa ja kovin oli samanoloinen kuin Possu. Tilaa on ulkomittoihin nähden hieman naftisti mutta taitaa olla maastureissa aika yleistä.

MarkoA:
Jos minulle tarkoitit, niin ajatuksissa oli ~40000€ luokkaan asettuva. Sillä saa jopa 2012 mallin autoja. Juttelin nimittäin just vastikään yhdestä kun sellainen oli myynnissä. Hienon näköisiä autoja. Mutta ovat vain täältä katsoen kaikki niin kaukana. Ei jaksa lähteä (vielä ) katsomaan. Myöhemin sitten.

700:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA -  4.03.2015     kello on 19:06 ---Jos minulle tarkoitit, niin ajatuksissa oli ~40000€ luokkaan asettuva. Sillä saa jopa 2012 mallin autoja. Juttelin nimittäin just vastikään yhdestä kun sellainen oli myynnissä. Hienon näköisiä autoja. Mutta ovat vain täältä katsoen kaikki niin kaukana. Ei jaksa lähteä (vielä ) katsomaan. Myöhemin sitten.

--- Lainaus päättyy ---
Niinkuin tuossa joskus aiemmin kirjoitin, niin tuo uudempi Touareg on sitten ihan eri auto, kuin 2010 vuosimallia vanhemmat eli esim q7 kokemukset ei oikeen päde tuohon. Myös moottorit ja vaihteistot on uusia eli vanhaa Touaregia ja sen vikoja ei kannata rinnastaa uudempaan korimalliin. Eiköhän ne Volkkarillakin ole jotakin oppineet edeltäjän vioista.

Ylipitkä huoltoväli suomen olosuhteissa lienee edelleenkin murheita aiheuttava, kun öljy pikeentyy koneeseen ja aiheuttaa kaikenlaista harmia, eikä maahantuojan huolto-ohjelmaan lisäämä Fortekäsittely ole kuin ensiapua tukkeentuville öljykanaville. Esim nämä jakoketjuongelmat ovat seurausta tästä.

Nykyisen korimallin ongelmien esille saamista hankaloittaa suomen olematon uuden korimallin Touareg kanta.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA -  4.03.2015     kello on 15:27 ---Aika tarkka 8.8 litraa. Mutta meidän sekalaisessa on hyvin paljon kylillä pyörimistä. Välillä kun rouva ajaa työmatkaa enemmän ja tankista puolet ajetaan maantiellä niin kulutus asettuu aika tarkkaan 8.4-litraa lukemaan. Tankeista laskettuna. Talvella webasto vääristää lukemaa. Ja muutenkin lyhyttä pätkäajoa enemmän.

Minä pidän tätä aika pieniruokaisena ollakseen vapari nelikko automaatti. Pelkässä maantieajossa menee n.7-7.4 litraa. Ja kaikki tankkaukset on vihkossa niin voin tarkistaa.

--- Lainaus päättyy ---

Onko sulla käsitystä, jotta paljonko manuaali vie vähemmän?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View