Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
VW Touareg
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 3.03.2015 kello on 19:43 ---se vanha ajatus työntyy päähän että annettaisko vaan niiden Saksan huippuautojen olla ja tyydytään huonohin, rumiin, tylsiin ja erittäin luotettaviin japaninrimpuloihin.
--- Lainaus päättyy ---
Noin minäkin olen ajatellut ja ajelen tylsällä ja erittäin luotettavalla japsirimpulalla, usein olen käynyt kyllä ottamassa kylmät tyypit saksalaisissa premium maastureissa jollaisen olisin kyllä saanut tuon, tylsän ja toisten mielestä myös ruman japsiauton hinnalla. ;D
MarkoA:
Pistit tosiaan hienon pirssin vaihdossa. Se on muutama litra kulutuksessa sinne tänne jos vaakan toisella puolella auto jää sinne Suomen toiselle puolen aina tasaisin välein.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: pahakala - 3.03.2015 kello on 19:03 ---Tuon viimeisen vian kun sain laitettua, vein äkkiiä vaihtoon pilkkahintahyvityks ellä - kunhan pääsi eroon... :-(
--- Lainaus päättyy ---
Mihinkäs vaihtui, mikä tuli tilalle?
pahakala:
Jep sitä Subaru Outback 3.0R:ää kaikilla mausteilla haikeena muistelen vieläkin joka päivä neljän vuoden jälkeen! Vaihdoin Touaregin Land Rover Freelander 2:een (TD4). Ihan OK, mutta ei se oo Outback... :-(
MarkoA:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 3.03.2015 kello on 19:56 ---Noin minäkin olen ajatellut ja ajelen tylsällä ja erittäin luotettavalla japsirimpulalla, usein olen käynyt kyllä ottamassa kylmät tyypit saksalaisissa premium maastureissa jollaisen olisin kyllä saanut tuon, tylsän ja toisten mielestä myös ruman japsiauton hinnalla. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja ettei kukaan ymmärrä väärin niin nuo mun kommentit rumasta, tylsästä ja huonosta japsimuovirimpulast a on muiden opettamia termejä. Minä tyhmä olin pitänyt näitä japsejani hyvinä ja miellyttävinä autoina.
Esim just tämä meidän kakkoskulkine. Haluttiin nelivetoinen cittari bensa-automaattina. Ei mulla oikeasti ollut mielessäkään mitään muita vaihtoehtoja kuin Sube, Toyo, Honda ja Mitsu. Kun kuitenkin haettiin reippaasti alta kympin autoa. Tuolla budjetilla jätin suosiolla kaikki hienommat tekniikat kauppaan ja koetin ostaa mahdollisimman simppeliä.
Nelivetokin toimii vaikka vetäis abs antureilta karvat poikki.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta