Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
VW Touareg
MarkoA:
Touareg on jostain syystä mulla jäänyt pohdintojen ulkopuolelle. Lienee yhtenä syynä, että muistaakseni täällä pohojossuomen lääväsä en ole koskaan moista myynnissä nähnyt. Q7:a ja X5:a olen pyöritellyt mielessä. Samaten Toyotan Land Cruiseria ja Mitsun Pajeroa. Jopa XC90 on mielessä ollut, kun se kuulemma vetää mitä vaan ja menee alle 8-litran vaunun kanssa. Eikä ole ikinä yhtään vikaa. Land Rovereihin en uskalla kajota.
Mieli tekis ehdottomasti eniten bensakulkinetta luotettavuuden vuoksi. Siitä syystä uusi Outback on vahvoilla.
Olen päättänyt ajaa tällä nykyisellä 4 vuotta. Eli vuoden päästä vaihto on ajankohtainen. Mutta mieluusti näitä spekuloi jo etukäteen.
Sen olen päättänyt, että uutta en enää tilaa. Se on hulluutta (tai rahamiesten hommaa ). Tavoite on siis saada max 4-v ikäinen ja alle 100tkm ajettu. Mielellään iso ja hyvä veturi.
Touareg nousi esiin ikäänkuin puskista, kun en sitä ole aiemmin osannut pitää vaihtoehtona. Mutta juuri nyt sekin on yksi varteenotettava. Ei kuulosta pahalta mitä tässä nyt parilta foorumilta olen lukenut.
VAG:n tuotteet ei muuten kiinnosta kun automaatin haluan ja dsg:ä en huoli. Joten vaihtoehtoja ei ihan hirveästi ole.
vesako:
Minkähänlainen olis Nissan Pathfinder.? Massaa olis
reilusti ja vetokykyä myös.
Ei ole itellä mitään tietoa sen kestävyydestä, mutta
vaikuttais mielenkiintoiselta.
Jones81:
Kiinnostava vaihtoehto tosiaan tuo Touareg, täytyy lisätä myös omalle listalle vaihtoehdoksi ja koittaa päästä koeajamaan.
Muina vaihtoehtoina 5-7 vuotiaat ML 320cdi, Audi A6 3,0tdi ja BMW 530xd.
Ei ole liiaksi vaihtoehtoja kun vaatimuksena neliveto, automaatti ja 2000kg jarrullista vetokykyä.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 23.02.2015 kello on 17:29 ---Ja automaattivaivat tulee pääsääntöisesti sellaisilla kilsoilla että useimmat autot ei niille kilsoille pääse.
--- Lainaus päättyy ---
Tän vuoden ekassa Autopiltissä oli miljoonan ajettu 525td Bemu, avaamattomalla ZF:n automaatilla, vieläpä alkuperäisillä öljyillä!! :o Ja toimi kuulemma moitteetta edelleen niillä miljoonan ajetuilla öljyillä.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 23.02.2015 kello on 19:39 ---Jopa XC90 on mielessä ollut, kun se kuulemma vetää mitä vaan ja menee alle 8-litran vaunun kanssa. Eikä ole ikinä yhtään vikaa.
--- Lainaus päättyy ---
:o ja :o. Hurjia väitteitä. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta