rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Renkaiden tilaaminen netin kautta  (Luettu 12537 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Renkaiden tilaaminen netin kautta
« Vastaus #15 : 22.02.2015 kello on 13:02 »
Kiitän vastauksista. Luottokortillahan tuollaiset tilaukset pitää maksaa, niin rahat saa takaisin luottokorttiyhtiölt ä, ellei tilattua tavaraa toimiteta. Hankalampi juttu voi olla, jos renkaat on kuitattu vastaanotetuiksi ja pakkauksen purkamisen jälkeen paljastuu, että ne ovat erilaiset kuin oli tilattu tai jokin niistä näyttää vialliselta. Pakkaus vaikuttaa siihen, pystyykö tuotteen tarkastamaan ennen kuittausta.

Mulle tuli vääriä renkaita ,tosin moottoripyörään ,mutta Onlinesta kumminkin .
Sähköpostilla ilmoitin niin parin päivän kuluttua kuljetusvirma haki ne kotoa .
Oikeita renkaita eivät laitteneet matkaan ennenkö ne väärät oli palanneet ,mutta oikeatkin renkaat tuli ajallaan .
Tämmöisten vuoksi kannatta pikkusen ennakkoida tilauksia ettei tule kiirutta.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
  • Omasta mielestä oikeen mukava mies
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #16 : 23.02.2015 kello on 08:13 »
Minäkin voisin oikeastaan hommata tähän meidän Adriaan nastarenkaat tilaamalla, kun en saa lähdettyä kaupasta ostamaan... Oisko suosituksia? Vanteineen kunnolliset nastarenkaat?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:07
« Vastaus #17 : 23.02.2015 kello on 16:12 »
Minäkin voisin oikeastaan hommata tähän meidän Adriaan nastarenkaat tilaamalla, kun en saa lähdettyä kaupasta ostamaan... Oisko suosituksia? Vanteineen kunnolliset nastarenkaat?
Lokakuussa kysyin Rengas Sorjoselta uusien hintaa, Contin nastat 320 eur 185R14C koossa vahvistetuilla peltivanteilla.  Ostin sitte käytetyt kaheksallakympillä "torilta".

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.11.2025 kello on 12:10
« Vastaus #18 : 23.02.2015 kello on 16:34 »
Tuolta olen tilannut moottoripyörään renkaita -> http://www.mynetmoto.com
Ja ihan ebayn kautta tilasin saksasta 500 fiiattiin kun on kapeet, eikä täältä löytyny edullisia.
Paypallia kannattaa käyttää maksuissa.

• Karavaanari
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #19 : 23.02.2015 kello on 22:15 »
Lokakuussa kysyin Rengas Sorjoselta uusien hintaa, Contin nastat 320 eur 185R14C koossa vahvistetuilla peltivanteilla.  Ostin sitte käytetyt kaheksallakympillä "torilta".

Kiitos. On selkeästi linjassa, kun viimekesänä uusin kesärenkaat ja samalla kysäisin Huhtalalta Raahesta rengas + vannesarjaa.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
« Vastaus #20 : 24.02.2015 kello on 10:29 »
Kyllä netinkautta halvemmalla renkaat saa vaan se minusta edellyttää että on paikka missä saa ne vanteelle ja painotettua ilmaseksi, muuten hintaero kyllä kaventuu aika pieneksi. Itse tilasin Sorentoon m+s merkinnällä olevat kesäkumit 104e kappalehintaan kotiintuotuna, saksasta tulivat Vestlake oli merkki, jotku kinuskien rattaat ne on vaan ihan positiivinen yllätys olleet, hiljaset ja hyvät ajaa sadekelilläkin pito hyvä ja yhden kesän ajolla ei juuri edes kuluneet juurikaan

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:18.10.2023 kello on 21:43
  • Vesijuoksija 2014-2015, 2017-2019
« Vastaus #21 : 24.02.2015 kello on 13:24 »
Tarkoitukseni on huomenna tilata renkaat netin kautta, mutta ei hinnan vuoksi vaan siksi, että käyttämäni rengasliike ei pysty sitä rengastyyppiä toimittamaan.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.09.2025 kello on 17:31
« Vastaus #22 : 24.02.2015 kello on 13:39 »
Onko kellään kokemusta renkaiden ostosta Haaparannan puolelta? Kuulemma puhuvat suomea ja voi varata ajan esim. Pohjoiseen menoa ajatellen. Odotellessa voisi käydä ostamassa kungsbeeriä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:27
  • Jaa mitä että?
« Vastaus #23 : 24.02.2015 kello on 14:42 »
Onko kellään kokemusta renkaiden ostosta Haaparannan puolelta? Kuulemma puhuvat suomea ja voi varata ajan esim. Pohjoiseen menoa ajatellen. Odotellessa voisi käydä ostamassa kungsbeeriä.

Kaveri on sieltä puolelta ostanut ties kuinka monet renkaat, viimeksi vanteet + renkaat ja siellä ne oli ollut valmiina odottamassa sovitun mukaisesti. En muista liikkeen nimeä.

• Karavaanari
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #24 : 24.02.2015 kello on 14:44 »
KM Däck. Olen ostanut sieltä 5-sarjaa renkaita. Kolmesti vanteilla. Mitä isommat tai erikoisemmat, niin sitä parempi on hintaetu.
Suomea puhuvat. Etukäteen kannattaa varata sarja, kun siellä voi olla isotkin jonot asennukseen.

• Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:18.10.2023 kello on 21:43
  • Vesijuoksija 2014-2015, 2017-2019
« Vastaus #25 : 25.02.2015 kello on 21:12 »
Kiitän kovasti kaikista neuvoista ja kerrotuista kokemuksista! Tänään olen tehnyt ensimmäisen rengastilaukseni netin kautta rengas-online.comista. Tilausvahvistus antaa kyllä luotettavan kuvan yrityksestä, kun siinä on lueteltu yhtiön viralliset nimi- ja yhteystiedot, yritysrekisterinume ro ja jopa hallintoneuvoston puheenjohtajan ja johtokunnan jäsenten nimet.

Se vain hiukan arveluttaa, että kun katsoin tilaamiani renkaita useita kertoja ennen tilausta, joka kerta niiden hinta oli hiukan korkeampi kuin edellisellä kerralla. Siitä tulee helposti sellainen tunne, että täytyy tehdä tilaus nyt eikä myöhemmin, koska huomenna hinta voi olla taas korkeampi kuin tänään. Minun kiinnostukseni kyseisiin renkaisiin on rekisteröity jo kauan sitten, koska olen saanut ihan muita sivustoja katsellessani juuri sen renkaan mainoksia. Siis on mainostettu samaa rengasta ja juuri minun autooni sopivaa kokoa. Olisi kiva kuulla, minkä hinnan joku muu saa samalle renkaalle. Se on Vredestein Comtrac All Season 215/70 R15C 109R

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
  • Epsoo
« Vastaus #26 : 25.02.2015 kello on 21:37 »
Se vain hiukan arveluttaa, että kun katsoin tilaamiani renkaita useita kertoja ennen tilausta, joka kerta niiden hinta oli hiukan korkeampi kuin edellisellä kerralla. Siitä tulee helposti sellainen tunne, että täytyy tehdä tilaus nyt eikä myöhemmin, koska huomenna hinta voi olla taas korkeampi kuin tänään.

Tuo on normaalia, esim. lentoyhtiöt käyttävät vastaavaa hinnoittelua nettikaupoissaan.

http://www.hs.fi/kuluttaja/a1405916992578

Kannattaa käyttää selaimen incognito tilaa, niin hinta ei pompi.

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #27 : 25.02.2015 kello on 22:18 »
Kiitän kovasti kaikista neuvoista ja kerrotuista kokemuksista! Tänään olen tehnyt ensimmäisen rengastilaukseni netin kautta rengas-online.comista. Tilausvahvistus antaa kyllä luotettavan kuvan yrityksestä, kun siinä on lueteltu yhtiön viralliset nimi- ja yhteystiedot, yritysrekisterinume ro ja jopa hallintoneuvoston puheenjohtajan ja johtokunnan jäsenten nimet.

Se vain hiukan arveluttaa, että kun katsoin tilaamiani renkaita useita kertoja ennen tilausta, joka kerta niiden hinta oli hiukan korkeampi kuin edellisellä kerralla. Siitä tulee helposti sellainen tunne, että täytyy tehdä tilaus nyt eikä myöhemmin, koska huomenna hinta voi olla taas korkeampi kuin tänään. Minun kiinnostukseni kyseisiin renkaisiin on rekisteröity jo kauan sitten, koska olen saanut ihan muita sivustoja katsellessani juuri sen renkaan mainoksia. Siis on mainostettu samaa rengasta ja juuri minun autooni sopivaa kokoa. Olisi kiva kuulla, minkä hinnan joku muu saa samalle renkaalle. Se on Vredestein Comtrac All Season 215/70 R15C 109R
Tyhjentää historian ja cookiet välillä, niin pääsee taas parhaaseen hintaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #28 : 26.02.2015 kello on 08:32 »
Kannattaa käyttää selaimen incognito tilaa, niin hinta ei pompi.

Mutta niitäkin saa olla vain yksi kerrallaan auki jotta se on oikeasti incognito. Sekin tallettaa väliaikaista tietoa sen selauskerran ajan = incognito pitää välillä myös sammuttaa, jotta pääsee taas ns. puhtaalta pöydältä aitoon incognitoon 8)

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #29 : 26.02.2015 kello on 09:43 »
Olisi kiva kuulla, minkä hinnan joku muu saa samalle renkaalle. Se on Vredestein Comtrac All Season 215/70 R15C 109R

154.60  ;)