Itse tilasin Virosta niin tuli Postiin kelmuun käärittynä yhtenä nippuun.
Tosin koko oli mopoauto luokkaa.
|
Itse tilasin Virosta niin tuli Postiin kelmuun käärittynä yhtenä nippuun. Tosin koko oli mopoauto luokkaa. Sieltä tuli myös sisälokari ja moottorin pohjalevy kärkimerkkiin C5,eivätkä olleet hinnan kiroissa. www.alvadi.ee Jos tilaa renkaat netin kautta esim. rengas-online.comista, niin millä tavalla pakattuna neljän renkaan sarja toimitetaan tilaajalle? Itselleni ei toimitettu millään tavalla pakattuna. Ei tullut koko renkaita. Tuli vain ilmoitus, ettei jo maksettuja renkaita olekaan enää saatavilla. Jos olisin halunnut toiset vastaavat, olisi pitänyt maksaa pirusti lisää. Rahojen palauttamista sai odotella jonkin aikaa ja kirjeenvaihto kyseisen yrityksen kanssa oli työlästä. Suomen kielen taito ei ollut heillä täysin hanskassa. Lopulta sain renkaat lähiliikkeestä halvemmalla vanteelle asennettuna mitä olisi maksanut rengas-onlinessa. Rengas-online on joskus edullisin, mutta ei aina. Pohjoismaiden Renkaatvaihtoon.fi on joidenkin renkaiden kohdalla edullisempi. Sieltä saa myös pohjoisen oloihin tarkoitettuja nastarenkaita. Toisinaan halvin paikka on ollut kotimainen Vannetukku. Viimeksi oli sama rengas 50% halvempi kuin Rengas-Onlinessa. Valikoima on vain rajoitettu. Itse saan myös edullisesti suoraan tiskiltä, mutta se johtuu enemmän asiakkuudesta. Kahden renkaan nipuissa ilman käärettä tai pahvinpalaseen kietastuna.Mulla on tullut joskus tullut perättäisinä päivinä, pari kerrallaan, vaikka 4 kpl tilattu kerralla. Isommat renkaat tullut joskus kuormalavaan sidottuna, mutta miten milloinkin, muovissa, pahvissa tai paljaalteen. Ei oo koskaan sotkussa olleet 25 renkaan kokemuksella. Kumit tuli kotiin 2x 2kpl paketeissa, niin muoviin kuin pahviin kietastuina ja pari muovista sidontaliinaa molempien pukettien ympäri ![]() Kiitän vastauksista. Luottokortillahan tuollaiset tilaukset pitää maksaa, niin rahat saa takaisin luottokorttiyhtiölt ä, ellei tilattua tavaraa toimiteta.Mikäli ei omista luottokorttia tai halua sen numeroa antaa niin Paypalilta saa myös kätevästi rahat takaisin. |