Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Kiinanagregaatin kunnostus.

<< < (4/28) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: LivinginLapland - 10.02.2015     kello on 17:26 ---Papalla kans olis rantasaunan katto jatkettu moneen kertaan haloiille niin että näytti että se pitää alkaa jo järven päälle tekemään ja kesänavetta täynnä halkoja. Oikeastaan joka paikka. Semmonen harrastus oli silläkin. Kaikkii on poltettu.

--- Lainaus päättyy ---
---------- ;D  ;D  Thumb Thumb puutarhuri  Thumb

Aippe:
Kyllä projetia pitää aina olla tahtoo välillä vain kertyä niitä liiaksi asti. Varsinkin keskeneräisiä.

LivinginLapland:
Joo. Eihän tästäkään mitään takeita ole että kuntoon saa. Lueskelin noita moottorinvalmistaja n manuaaleja. Tosiaan moottoreita on valmistettu 170FA, 170FA-E, 178FS, 178FA, 178FSE, 178FA-E, 186FS, 186FA,  186FS-E, 186FA-E. Lisäksi on käyetty lisäksi kirjainta G tai P jos moottori on lisävarusteltu. Moottorin numero tulee männänhalkaisija ja iskunpituudesta. A malli on kampiakseliulosotll a S on nokka-akseliulosotolla. G ja P ilmaisevat puolipuristimen etäohjausta tangolla sekä kierrettä kampikaselin ulosotossa. Ja E on sähköstarttimalli. Aika järkeenkäypää. Moottorissa on jopa tasapainotusakseli. Tuo minun moottori on siis tarkkaan ottaen 186FG-E. Ja mikä noista kuvista selvesi on, että kannentiiviste on vain metallirengas. Eli kannen voi ottaa pois ilman että joutuu kannentiivisteen ostamaan.

jus66si:
Siehän tarvit sitten tämmösen kirjan, kun rupiat korjaamaan noita. Luki että "täydelliset huolto ja korjausohjeet".  ::)
Meidän kylällä kirjastosta bongasin ko. teoksen, kun ostin aggren niin piti opiskella vähän.

http://www.suomalainen.com/tietokirjat/urheilu-harrasteet/pienmoottorit-ja-ty%C3%B6koneet-sku-p9524720116

LivinginLapland:
Silloin, kun oli viisitoista niin lueskelin tuollaisia opuksia. Valitut Palat julkaisi Tee se kaikki mahdollinen itse sarjaa josta sai kerättyä sarjan siihen väriin tehtyyn kansioon. Vakavampaa luettavaa oli isän autotekniikan punakantiset kirjat. Mutta eihän minun enää tarvi kuitenkaan alkaa tuommoista lukemaan. Luulisin jo osavaani jotakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View