Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Kiinanagregaatin kunnostus.

<< < (25/28) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.03.2015     kello on 21:07 ---Mulla on kaveri jolla talvisaikaan on harrikan kone olohuoneessa osina,siinä sitä on kuulemma mukava rassailla telkkua katellen ja kun ei tartte pois kotoa lähtä harrastamaan.meillä vaimo sais pas**halvauksenjos mä jotain moottoria alkaisin olkkarin pöydällä korjailemaan.

--- Lainaus päättyy ---

Eräs tuttavan tuttava entiwanhaan rakenteli Folkkarin koneita olohuoneen nurkassa. Oli vielä niin tarkka että ympärillä oli teltta ja imuri imi sieltä pölyjä pois.  :o
Kaikki meni hyvin monta vuotta, kunnes emäntä kuuli, että naapurissa sama homma tehdään autotallissa...    :laugh:

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.03.2015     kello on 21:07 ---Mulla on kaveri jolla talvisaikaan on harrikan kone olohuoneessa osina,siinä sitä on kuulemma mukava rassailla telkkua katellen ja kun ei tartte pois kotoa lähtä harrastamaan.meillä vaimo sais pas**halvauksenjos mä jotain moottoria alkaisin olkkarin pöydällä korjailemaan.

--- Lainaus päättyy ---
Kerranvanhaan oli kaverilla tuutin kannu kylppärissä osina 118 desibeliä tuli kun mutsi tuli himaan  :laugh:

LivinginLapland:
Tuo teltta. Mikä siinä oli oikein ideana? Kun niitä pölyjä imettiin. Oliko se joku rallikone joka tehdään pölyttömässä tilassa. Mustan kun Kilpilahdessa oli kerran juttua, että olivat Rautaruukkia tehneet ja menneet yhtä valvojaa hakemaan kaljoille niin ne oli ikunasta kattoneet että se oli vaimon kanssa levittänyt putkipiirrustukset lattialle ja vaimon kanssa yhdessä suunnittelivat. Että voi sitä yhteistyössäkin tehdä. Jännästi oli siinä lakerissa oikein kuoppa mihin se oli imaissut. Millähän sen kaulan saisi putsattua. Hienolla hiekkapaperilla pyöräyttäisi. Varoo vaan että ei hio vahingossa poikki.

Turhan Höpöttäjä:
Kaveri remppasi jenkkiauton konetta. Kun kone oli kasattu, ei jaksanut odottaa eka savujen ottoa autossa, joten päräytti V-kasin verstaan pöydällä pyörimään.  :D

Ihan himppisen meni pois aiheesta.  ;)

Olvi-Pekka:

--- Lainaus käyttäjältä: LivinginLapland - 18.03.2015     kello on 18:16 ---Kiertokangen alapään yläpuolen laakeriliuska oli mennyt. Sen takia se pyöri mutta kun puristusta tuli niin se otti kiinni. Ei se ollut pelkästään tuon öljynravan syytä vaan kyllä se on kulunut. Näkyy maksavan parikymppiä ja männärenkaat kympin. Että ei ole niin kallista harrastaa. Kansi oli vielä hyvä. Kyllä siitä vielä hyvän koneen saa.

--- Lainaus päättyy ---

Mielenkiinnolla olen seurannut remonttiasi. Hieno homma kun löytyy kiinnostusta korjata myös Kiinalaisia vehkeitä. Iso peukku   Thumb   Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View