Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Kiinanagregaatin kunnostus.
honkte:
Ja kaikki remontit pesuhuoneen lattialla vai kodinhoitohuoneessa, ei meillä ainakaan onnistuisi. :o
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: honkte - 18.03.2015 kello on 20:20 ---Ja kaikki remontit pesuhuoneen lattialla vai kodinhoitohuoneessa, ei meillä ainakaan onnistuisi. :o
--- Lainaus päättyy ---
Mitä kummaa, eikö teillä ole pesuhuonetta...
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: honkte - 18.03.2015 kello on 20:20 ---Ja kaikki remontit pesuhuoneen lattialla vai kodinhoitohuoneessa, ei meillä ainakaan onnistuisi. :o
--- Lainaus päättyy ---
Ymmärrän hyvin, ettei teillä onnistu.
Arska:
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kaveri jolla talvisaikaan on harrikan kone olohuoneessa osina,siinä sitä on kuulemma mukava rassailla telkkua katellen ja kun ei tartte pois kotoa lähtä harrastamaan.meillä vaimo sais pas**halvauksenjos mä jotain moottoria alkaisin olkkarin pöydällä korjailemaan.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.03.2015 kello on 21:07 ---Mulla on kaveri jolla talvisaikaan on harrikan kone olohuoneessa osina,siinä sitä on kuulemma mukava rassailla telkkua katellen ja kun ei tartte pois kotoa lähtä harrastamaan.meillä vaimo sais pas**halvauksenjos mä jotain moottoria alkaisin olkkarin pöydällä korjailemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, vaimoja on monenlaisia..
toki meilläki välill hella säröö
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta