Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Kiinanagregaatin kunnostus.

<< < (24/28) > >>

honkte:
Ja kaikki remontit pesuhuoneen lattialla vai kodinhoitohuoneessa, ei meillä ainakaan onnistuisi. :o

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: honkte - 18.03.2015     kello on 20:20 ---Ja kaikki remontit pesuhuoneen lattialla vai kodinhoitohuoneessa, ei meillä ainakaan onnistuisi. :o

--- Lainaus päättyy ---
Mitä kummaa, eikö teillä ole pesuhuonetta...

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: honkte - 18.03.2015     kello on 20:20 ---Ja kaikki remontit pesuhuoneen lattialla vai kodinhoitohuoneessa, ei meillä ainakaan onnistuisi. :o

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän hyvin, ettei teillä onnistu.

Arska:

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kaveri jolla talvisaikaan on harrikan kone olohuoneessa osina,siinä sitä on kuulemma mukava rassailla telkkua katellen ja kun ei tartte pois kotoa lähtä harrastamaan.meillä vaimo sais pas**halvauksenjos mä jotain moottoria alkaisin olkkarin pöydällä korjailemaan.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.03.2015     kello on 21:07 ---Mulla on kaveri jolla talvisaikaan on harrikan kone olohuoneessa osina,siinä sitä on kuulemma mukava rassailla telkkua katellen ja kun ei tartte pois kotoa lähtä harrastamaan.meillä vaimo sais pas**halvauksenjos mä jotain moottoria alkaisin olkkarin pöydällä korjailemaan.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, vaimoja on monenlaisia..
toki meilläki välill hella säröö

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View