|
Sivuja: [1] Siirry alas
Tuosta Soliferin ohjeesta saa sivulta 12 eteenpäin jotain kuvaa asiasta. http://80.88.126.148/default.asp?oewCmd=10&pageid=44666&path=26056,27328,27384,30155,30157&file=1300%5C1302%5Ci-bok_s2010_fi.pdf Paras tosiaan olisi saada joku harrastaja neuvomaan asiassa alkuun. SFC alueilla yleensä löytyy innokkaita neuvojia sitten kun sinne asti pääsee - ns. yleisillä alueilla apu on tiukemmassa. SFC alueilla yleensä löytyy innokkaita neuvojia sitten kun sinne asti pääsee ![]() Sanoisin, että jos asia on uusi, jopa ennenkokematon, niin ehkä kuitenkin olisi parempi saada siihen yhdistelmän viereen joku, joka todella kertoisi ihan perusasioista. Pelkkä ajaminen vaunu perässä, ei ole ensikertaalaiselle mikään läpihuutojuttu. Olen Joutsenosta. vaununi on kafi. kiitoksia paljon uskon että noilla pääsen alkuun. Ensin akku että on virtaa, sitten lämmittimet, kaasulaitteet, valot ym. Jos vaunu seissy pitkään, niin ei välttämättä kaikki toimi. Heippa kaikille! Ostettiin vaunu aikanaan vain kesänreissuja varten,vaunussa vain sähköpatteri,nyt tulisi vaunulle talvella käyttöä ja ei ole sähköä saatavilla ja ei ole kaasulla toimivaa lämmitintä Meillä vaunu mut siinä vain sähköpatteri ja mökillä ei sähköä. Mitä vanhalle vaunulle tapahtui? Ei nuo nyt niin erilaisia ole käyttää jos kerran on jo aiemmin joku vaunu ollut. Miten minusta tuntuu että tänään on trolleja liikenteessä Valvoja korjatkoon jos olen hakoteillä, aika sattumaa että jo toinen tälläinen tänään... Moi. Minä olen myös Joutsenosta. Laita viestiä niin tulen joku päivä ihmettelemään paikan päälle ![]() Moi. Mikähän vuosikerta/-malli? Jos 80-luvun lopun, niin tästä opettelet ensiksi manuaalin ![]() ..sitten voin vaikka vastailla kun tuollainen -89 582 Future pihalla ollut 15 vuotta, ja toimii vieläkin ![]() Mikähän vuosikerta/-malli? Oltakoon Kafista mitä mieltä tahansa, niin 80-luvun lopun Future-mallisto on kauneimpia koskaan tehtyjä vaunuja. Sain naapurin auttamaan opastuksessa. Kiitoksia paljon auttaneille. Ny pitäs pärjätä omillaan. Sivuja: [1] Siirry ylös
|