The Night Chicago Died by Paper LaceJoo, ja auton kuvista rekkarista omistajat. Hyvästi yksityisyys.
Tästähän kätevämpi selvittää kaikkien syntymäpäivät

|
The Night Chicago Died by Paper LaceJoo, ja auton kuvista rekkarista omistajat. Hyvästi yksityisyys. ![]() He he mä kyllä rekoista pidänSama ku vaimolla näemmä ![]()
Bésame Mucho (Kiss Me Much) by Jimmy Dorsey and His Orchestra
The Night Chicago Died by Paper Lace Testasin oman syntymäpäiväni kohdalta ja noin 1,5 kuukauden ajan antoi saman kappaleen, joten se siitä näppäryydestä.
Sama ku vaimolla näemmäSattuipa vaimolle terkui
Tämmöisen pukkas. Rudolph the Red-Nosed Reindeer by Gene AutryAi kon söpön sait. ![]() Hahaa:
http://www.youtube.com/watch?v=kDD5BQlv8iw Aivan huikeeta! Tuon biisin antoi mulle synttäreille. Ei voi valittaa ![]() Mutta jos itse olisin valinnut vuodelta 1974 jotain, niin esim Stevie Wonderin Higher Ground tai Joker - Steve Miller bandiltä. Tsekatkaa tubesta jos jaksatte. Loistavia biisejä!!
Kyllähän noi häätyyp käydä kuunteleen
![]() Erityisesti Joker kannattaa kuunnella. Siinä on just sellainen hyvä tunnelma. Sopii mulle!
![]() Knock Three Times by Dawn
En ole ikinä kuullutkaan moisesta...
Erityisesti Joker kannattaa kuunnella. Siinä on just sellainen hyvä tunnelma. Sopii mulle!Juu toi toinen noup noup ..mutt tää Joker on ihan OK. ![]() Huomenna tämä,kun synttärit Onneksi olkoon! ![]() Synttäribiisi "Summer in the City by The Lovin' Spoonful" passaa hyvin harrastukseen - vaikka mielummin olenkin enemmän isompien Cityjen ulkopuolella.
![]() Ehkä paras kesäbiisi kautta aikojen ![]() |