Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

matkailuautossa ei lämmitintä.Tarkeneeko?

<< < (5/9) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.02.2015     kello on 13:22 ---Onko nuo siirrettävät kaasulämmittimet sallittuja sisäkäyttöön?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.02.2015     kello on 19:56 ---Sitähän minäkin, pojat vaan yritti juksaa kuten monesti muulloinkin.
Hinta ohittaa turvallisuusmääräyk set......

--- Lainaus päättyy ---

Sisäkäytöstä kysyit, et vaunu

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: virpi55 -  1.02.2015     kello on 10:56 ---Moi.Vanhaa matkailuautoa ostamassa,mutta lämmitintä ei ole.Onko kokemuksia missä lämpötilassa tarkenee?kaasuhella on joten sillä pientä lämpöä saa.

Tokiha liikuteltavia kaasulämmittiä saa mut ei taida happi riittää niitä käyttämällä.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä auto ja onko siinä ollut lämmitin aikaisemmin.

Jos on ollut niin mikä, onko patterit tai truman putkisto vielä olemassa? Käytetty sopiva saattaa jostain löytyä

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  1.02.2015     kello on 17:15 ---Minulla olisi tollainen ylimmääräisenä.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
    Ton näkoisen laitoin joskus n.15-20 v. sitten keikkamersuun (paitsi kaasuputket). Toimi reilut kymmenen vuotta hyvin, ainakin siihen asti kun Mersu myytiin.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  1.02.2015     kello on 15:48 ---Taitaa olla nuo siirrettävät nestekaasu lämppärit kiellettyjä matkailuajoneuvoiss a. Vaatimuksena lienee yhäkin, että lämmitin on suljetun järjestelmän mukainen, eli palamisilma otetaan ulkotilasta ja palamiskaasut poistuvat suoraan ulos. Happitunnistin laitteessa ei korvaa/poista tätä vaatimusta.
Myöskin lieden käyttö lämmittimenä on kielletty/rajoitettu.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös vaunujen/autojen ilmanvaihto ole mitoitettu vain tietylle ihmismäärälle ja tilapäiselle keittämiselle. Jossakin siellä on lappu, jossa on mainittu henkilömäärä, jolle ilmanvaihto on suunniteltu. Eikä lämmittimiä ole huomioitu  tuossa ilmanvaihdossa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.02.2015     kello on 19:54 ---Mulla on volkkarissa molemmat. Vesiveba lämmittää koneen ja ilma puhaltaa ohjaamoon ja takatilaan lämmintä ilmaa.
Tuntuu nuo sähvöö kuluttavan vaikka tupla akut on autossa.

--- Lainaus päättyy ---
Se on kyllä aika erikoinen juttu, miten vesi Webaston käyttö kuluttaa virtaa aivan mielettömästi suhteessa ilma Webastoon.
Tuossa mun retkuilu VW:ssä on ilma Eberi, jota olen käyttänyt niin, että tavoite on +20 astetta ja ulkolämpö lähellä +-0 astetta. Pisin käyttö ilman latausta on ollut n. 15 tuntia, eikä 180 Ah akku ollut puolessakaan.
Vastaavasti jos kytken vesi Eberin ja auton sisälämppärin, niin tunnin käyttö jo tyhjentää 75 Ah ajoakun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View