Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

matkailuautossa ei lämmitintä.Tarkeneeko?

<< < (4/9) > >>

tahko:
Taitaa olla nuo siirrettävät nestekaasu lämppärit kiellettyjä matkailuajoneuvoiss a. Vaatimuksena lienee yhäkin, että lämmitin on suljetun järjestelmän mukainen, eli palamisilma otetaan ulkotilasta ja palamiskaasut poistuvat suoraan ulos. Happitunnistin laitteessa ei korvaa/poista tätä vaatimusta.
Myöskin lieden käyttö lämmittimenä on kielletty/rajoitettu.

mjo33400:
Minulla olisi tollainen ylimmääräisenä.

Truma E2400

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  1.02.2015     kello on 17:15 ---Minulla olisi tollainen ylimmääräisenä.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Toihan ois hyvä ratkaisu Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.02.2015     kello on 15:36 ---Eipä se paljoa sähköä kuluta...
Se harhakäsitys tulee vesiWebastosta, jossa auton oma puhallin on virtasyöppö.

Sikäli kun kulkimessa on jo entuudestaan kaasulaitteet, niin voisin kaasulämmitintäkin ajatella. Muuten pysyisin kyllä kesäkulkimessa kaasuttomassa vaihtoehdossa.

Tuossa arvoja:
http://www.kaha.fi/category.php?pid=50&comp=38

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on volkkarissa molemmat. Vesiveba lämmittää koneen ja ilma puhaltaa ohjaamoon ja takatilaan lämmintä ilmaa.
Tuntuu nuo sähvöö kuluttavan vaikka tupla akut on autossa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  1.02.2015     kello on 15:48 ---Taitaa olla nuo siirrettävät nestekaasu lämppärit kiellettyjä matkailuajoneuvoiss a. Vaatimuksena lienee yhäkin, että lämmitin on suljetun järjestelmän mukainen, eli palamisilma otetaan ulkotilasta ja palamiskaasut poistuvat suoraan ulos. Happitunnistin laitteessa ei korvaa/poista tätä vaatimusta.
Myöskin lieden käyttö lämmittimenä on kielletty/rajoitettu.

--- Lainaus päättyy ---
Sitähän minäkin, pojat vaan yritti juksaa kuten monesti muulloinkin.
Hinta ohittaa turvallisuusmääräyk set......

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View