Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

matkailuautossa ei lämmitintä.Tarkeneeko?

<< < (3/9) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  1.02.2015     kello on 14:46 ---No ei noi kaasulämppäritkään mitään sähköä tarvii ja maksavatkin vain 69-89 euroo tsipale.
Mulla sellainen pöhisi lmc:ssä kun siinä ei lämmitys toimi ja pärjäsi kun se koko ajan pöhisi.
Pienimmällä teholla 11 kg riittää 6,5 vrk tauotta-en kuitenkaan tunne truman lämppäriä.....   t migel

Niin ja ovat nimenomaan sisäkäyttöön tehtyjä,-mulla on niitä 6-7 kappaletta eri pisteissä ja hyvin pelittävät,,,,,,,,,,,,

--- Lainaus päättyy ---
Mihinkäs tuollainen siirrettävä kaasulämmitin lykkää pakokaasunsa, eli veden?
Meneekö siitä putki pihalle?

K.E.V:
Eli oletan aloittajalla olevan 2m leveät käytävät jotta tilaa isopulloiselle kaasulämppärille? Päätellen arvoisien karavaanareitten ehdotuksille.
Ilmaveba ei vie paljoa tilaa, mutta vaatii paljon sähköä.

migel:
Ei siinä mitään pakoputkea ole vaan sellainen keraaminen polttokenno ja ihme kyllä kosteus ei ole noiden ongelma vaikka luulis!
Varmaan se kosteuskin haihtuu siinä kuumassa kennossa. En nyt jaksa kaivaa kameraa ja räplään kuvaa tänne mut mulla palaa yks alakerrassa 24/7 eikä oo kosteutta ikkunoissa eikä muuallakaan.
Portinvartijalla sama juttu,tosin ei päällä muuta kuin siellä yövyttäessä,kuivaa mökkiä,-tosin ensialkuun kun kylmästä mökistä lähetään liikkeelle niin on kosteutta mutta siitä se häipyy kun aikansa pöhisee eikä oo pää särjennyt,paitti koffista!
                               t migel

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.02.2015     kello on 14:59 ---Ilmaveba ei vie paljoa tilaa, mutta vaatii paljon sähköä.

--- Lainaus päättyy ---

10-30W

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  1.02.2015     kello on 14:59 ---Ilmaveba ei vie paljoa tilaa, mutta vaatii paljon sähköä.

--- Lainaus päättyy ---
Eipä se paljoa sähköä kuluta...
Se harhakäsitys tulee vesiWebastosta, jossa auton oma puhallin on virtasyöppö.

Sikäli kun kulkimessa on jo entuudestaan kaasulaitteet, niin voisin kaasulämmitintäkin ajatella. Muuten pysyisin kyllä kesäkulkimessa kaasuttomassa vaihtoehdossa.

Tuossa arvoja:
http://www.kaha.fi/category.php?pid=50&comp=38

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View