Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
matkailuautossa ei lämmitintä.Tarkeneeko?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 1.02.2015 kello on 20:42 ---Eikös vaunujen/autojen ilmanvaihto ole mitoitettu vain tietylle ihmismäärälle ja tilapäiselle keittämiselle. Jossakin siellä on lappu, jossa on mainittu henkilömäärä, jolle ilmanvaihto on suunniteltu. Eikä lämmittimiä ole huomioitu tuossa ilmanvaihdossa.
--- Lainaus päättyy ---
Siinä lapussa muistaakseni lukee myös, että katossa pitää olla ilmanvaihtoluukut, joita ei saa tukkia.
Olen niitä kovin etsinyt, mutta mulla ei retkuiluautossa ole ainoatakaan luukkua.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 1.02.2015 kello on 20:07 ---Sisäkäytöstä kysyit, et vaunu
--- Lainaus päättyy ---
Etkä otsikkoa lukenut ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 1.02.2015 kello on 20:59 ---Etkä otsikkoa lukenut ;D
--- Lainaus päättyy ---
Luin, mutta ainahan nää rönsyilee
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 1.02.2015 kello on 20:53 ---Siinä lapussa muistaakseni lukee myös, että katossa pitää olla ilmanvaihtoluukut, joita ei saa tukkia.
Olen niitä kovin etsinyt, mutta mulla ei retkuiluautossa ole ainoatakaan luukkua.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole mainintaa katon ilmanvaihto luukuista. Vaan ylipäätään ilmanvaihtoaukoista joissa ei sulkemismekanismeja, ei saa tukkia.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 1.02.2015 kello on 21:24 ---Ei ole mainintaa katon ilmanvaihto luukuista. Vaan ylipäätään ilmanvaihtoaukoista joissa ei sulkemismekanismeja, ei saa tukkia.
--- Lainaus päättyy ---
Juu ei taida olla siinä tarrassa.
Se olikin Tukes joka tuntuu määräävän siitä katon rajassa olevasta ilmanvaihtoaukosta.
"Ilmanvaihto ja poistokaasut
Ajoneuvon sisätilan lämmittämiseen käytettävän lämmittimen ja veden lämmittimen on oltava suljetun järjestelmän mukaisia (palamisilma otetaan suoraan ulkoa ja palamiskaasut johdetaan ulos).
Ilmanvaihdon on oltava riittävä estämään palamistuotteista ja pienistä nestekaasupäästöist ä aiheutuvat vaarat. Ajoneuvossa tulee olla vähintään yksi ilmanvaihtoaukko sekä lattian että katon rajassa. Aukot eivät saa olla suljettavia.
Palamiskaasujen poistohormi on johdettava suoraan ulos ajoneuvon katon tai seinän läpi."
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta