Eteenpäin katsominen on positiivista. Eilinen muuttuu jo negatiiviseksi. Aina pitää pyrkiä eteen päin.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Eteenpäin katsominen on positiivista. Eilinen muuttuu jo negatiiviseksi. Aina pitää pyrkiä eteen päin.
Eteenpäin katsominen on positiivista. Eilinen muuttuu jo negatiiviseksi. Aina pitää pyrkiä eteen päin.Eilinen ja koko historia muokkaa tulevaisuutta halusi tai ei..eteenpäin mennään vaikka ei tahtoisikaan , se vain on elämä ja aika "You cannot have a positive life and a negative mind." -- Joyce Meyer
"You cannot have a positive life and a negative mind." -- Joyce MeyerOsuvasti sanottu Eteenpäin katsominen on positiivista. Eilinen muuttuu jo negatiiviseksi. Aina pitää pyrkiä eteen päin. Aina mennään eteenpäin, mutta oma filosofia on oppia menneestä. Suomalaisen on helppo olla positiivinen tähän aikaan vuodesta, kun ensimmäiset kevään merkit tulee näkyviin. Olen huomannut, että kun viittii olla ulkona ja liikkua päivittäin, niin kunnon lisäksi mieliala paranee koko ajan.
Mä niin arvasin että tää ON winemakerin aloittama ![]() Sulla ON kaikki niin kaunista ja syvällistä.. Olen liian monimutkainen ja solmussa,,nähdäkseni kovinkaan kauas..mutta jos aamulla olen hengissä ja perheellä kaikki OK,,niin hyvä siitä ON taas tallaa eteenpäin. Eikös se elämänkin valo synny siitä kun positiivi (+) ja negatiivi (-) kohtaavat.
Minun elämäni on vain tässä ja nyt
en aattele, kuin päivän kerralaan ja olen kiitollinen, jokaisesta hetkestä minkä saan rakkaiden kanssa olla ![]() kun huomisesta emme tiedä mitä se tuokaan tulessaan ![]() Minun elämäni on vain tässä ja nyt Elämä voi heittää arvaamatta ja yllättäen hetkessä. Paras elää tässä ja nyt, huomenna voi olla liian myöhäistä
Elämän saa lahjaksi,meidän tehtäväksi jää elää se
![]()
Välleen on kysyttävä itseltä, miksi en ole onnellinen. Itse kysyin eilen, kun irroitin uuden karheasta agrista äänenvaimentimen kiinnityspultteja. Se on niin vähästä kiinni, ärräpäät loppui, kun änäri oli irtonaisena kourassa.
Elämän saa lahjaksi,meidän tehtäväksi jää elää se Kuten jo olen useasti todennut: Jostain ihmeellisestä syystä olen aforismi-tuulella. Tai tiedä tuosta afosta, sanonpa vain olevani varsin hyvällä mielellä siitä, että olen osannut toimia oiken ja rehellisesti, reilustikin luullakaseni.
En viitsi kertoa missä asiassa. KJON Sivuja: [1] Siirry ylös
|