rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Onneksi minun rahat eivät ole Nordeassa  (Luettu 7216 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 22:04
    • Matkailuvinkkejä
« Viimeksi muokattu: 28.01.2015 kello on 18:45 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Onneksi minun rahat eivät ole Nordeassa
« Vastaus #1 : 28.01.2015 kello on 17:46 »
Nyt olisi nimittäin tullut pankin vaihto.  Thumbd

http://www.taloussanomat.fi/porssi/2015/01/27/nordea-nostaa-hallituksen-pal...
Aina ollut huippu hyvä palvelu,kaikki asiat järjestyy ,joten Nordea  Thumb Thumb  ja mullei toi linkki toiminu..

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #2 : 28.01.2015 kello on 19:30 »
Mitkä rahat.  ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #3 : 28.01.2015 kello on 19:36 »
Mitkä rahat.  ::)
Nii just..mitkä rahat  :o ?? mites sen laulun sanat menikään  ::) ........Lainaa vain lainaa vain. :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #4 : 28.01.2015 kello on 19:42 »
Ei oo rahhoo, mutta ei oo velekkookaan. Elikkä, makiat on yöunet.  Thumb

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
« Vastaus #5 : 28.01.2015 kello on 20:40 »
Minun rahoihin toi ei vaikuta mitenkään. Aina on rahaa saanut pelkällä puhelinsoitolla ja olen ollut jo niin montakymmentä vuotta asiakas, ettei viitsisi enää vaihtaa ja en muistaisi edes uutta til.nro:a, joten hyvä näin on olla. Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 01:02
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #6 : 28.01.2015 kello on 20:42 »
Minun rahoihin toi ei vaikuta mitenkään. Aina on rahaa saanut pelkällä puhelinsoitolla ja olen ollut jo niin montakymmentä vuotta asiakas, ettei viitsisi enää vaihtaa ja en muistaisi edes uutta til.nro:a, joten hyvä näin on olla. Thumb
Näin on.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #7 : 28.01.2015 kello on 20:47 »
Palvelu ON ollut niin hyvää jotta ukkoin kertoili johtoportaalle,että palkita tarviis pari työntekijää.. Thumb  kyseltyämme myöhemmin kys.olev.henkilöilt ä..oli heidät onneksi palkittukkin  Thumb ihan mukavastikkin  Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:23
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
« Vastaus #8 : 28.01.2015 kello on 22:07 »
Opiskeluaikana kävin PYP:ssä pyytämässä opintolainaa.  Pankinjohtaja kysyi kuka takaa, vastasin että appiukko ja isä.
Pankinjohtaja sanoi että mene sen ja sen virkailijan luokse niin saat rahat.  Pyydä isääs ja appiukkoa käymään allekirjoittamassa
paperit ensi viikolla.
Uudestaan kävin pari vuotta sitten ja ajattelin että otan lainan jolla maksan auton vaihdon.  Virkailijalle piti varata aika, hän kertoi mikä
on käsittely ja esitäytti paperin ja antoi muutaman sentin paksuisen paperinipun ehtoja ym.  Vakuutena olisi minulla ollut
arvoltaan heidän määrittelemä yli 20-kertainen vakuus lainasummaan verrattuna heidän hallussaan.
Ajelin kotia ja sieltä soitin virkailijalle etten vie asiaa pidemmälle.  Auton kuitenkin vaihdoin.
Että niin muuttuu maailma ja asiakkaat katoavat.
Olisi kai pitänyt pitää pankkisuhdetta tiiviimmin yllä, lienee pahoittanut virkailija mielensä kun soitteli monen vuoden ajan puolen vuoden välein ja pyysi käymään.  Sanoin joka kerta etten ehdi muutamaan kuukauteen.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #10 : 28.01.2015 kello on 22:45 »
Aikanaan viime laman alla kyselin ossuuspankissa, että olisiko valuuttatiliä. Kun ajattelin suojata vajaan kymppitonnin (noin 1500 euron) kesätyötienestit devalvaatiolta. Puoliksi nauraen entinen luokkakaveri tiskin takana tuumasi aika suoraan, että minulla ei ole rahaa tarpeeksi sellaiseen. No devalvaatio tuli kuukauden päästä. Kiitti.

Pankki vaihtui heti, kun järkevää oli, Sampoon siellä silloin töissä olleen kaverin houkuttelemana. Sieltä lähdin Nallen ansiosta, enkä ole hetkeäkään katunut tilalle puolisattumalta valitsemani Handelsbankenin palvelua. Kaikki ongelmat loistaa poissaolollaan, ja pankki on oikeasti puhelimen päässä omalle pankkineidille (on se joku ekonomi), jos nettipalvelut ei riitä. Ja mikään "hyvä asiakas" en todellakaan ole, en maksa edes palvelumaksuja. Käydä siellä tarvii aniharvoin, eikä tietoakaan raskaasta byrokratiasta. Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
  • Omasta mielestä oikeen mukava mies
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #11 : 28.01.2015 kello on 22:52 »
Minä oli Osuuspankin asiakas syntymästä 23v saakka. Mutta kun sieltä eivät antaneet autoon vakuudetonta lainaa ja Merita antoi, niin pankki vaihtui. Siitä saakka oltu tuossa veneessä. Palvelun heikkous on kyllä todella surullista. Pienten paikkakuntien kirous. Tyhjä konttori jossa ei voi käydä muuta kuin sanomassa päivää ilman että varaat ajan haluamaasi palveluun :(

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #12 : 28.01.2015 kello on 23:19 »
Kerran olisin Nordeaan tililleni vienyt pienen summan rahaa. Pankki neiti ilmoitti; Meille voi tallettaa kerran viikossa nykyään rahaa, torstaisin klo 12-14 välisenä aikana. Minä pöljänä katoin virkailijaa ja sanoin; Ei tyttö kulta se sun aika riitä siihen että edes laskisit ne, että paljonko siinä on, tien toisella puolella ne kyllä ottaa rahaa vastaan ja on aikaa laskeakkin ne, joten menen sinne.
Siihen se virkailija jäi toljottamaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #13 : 28.01.2015 kello on 23:49 »
Kerran olisin Nordeaan tililleni vienyt pienen summan rahaa. Pankki neiti ilmoitti; Meille voi tallettaa kerran viikossa nykyään rahaa, torstaisin klo 12-14 välisenä aikana. Minä pöljänä katoin virkailijaa ja sanoin; Ei tyttö kulta se sun aika riitä siihen että edes laskisit ne, että paljonko siinä on, tien toisella puolella ne kyllä ottaa rahaa vastaan ja on aikaa laskeakkin ne, joten menen sinne.
Siihen se virkailija jäi toljottamaan.

Valitettavasti totta tuokin  :(   vaan en silti pankkia vaihda.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #14 : 28.01.2015 kello on 23:55 »
Käyttää tuollaista
http://otto.fi/talletus/