Mun mielestä takakannen kuva tarpeeton. Kuva hyppää liiaksi silmille ja on hieman lätkäistyn oloinen.
|
Mun mielestä takakannen kuva tarpeeton. Kuva hyppää liiaksi silmille ja on hieman lätkäistyn oloinen.
^
Vähän tuo oli minunkin ajatus, mutta voisi siinä joku vähemmän erottuva kuva olla. Miten olisi joku pienempi maastosta löytynyt kohde? Toisaalta ymmärrän tuon takakannen kuvan "koukun", mutta se poikkeaa liiaksi pääasiasta.
Mun mielestä takakannen kuva tarpeeton. Kuva hyppää liiaksi silmille ja on hieman lätkäistyn oloinen. Takakannen osalta samaa mieltä Taaton kanssa...muuten miellytti 3.vaihtoehto Tsemppiä Kaarinalle ![]() Makuasioista ei voi kiistellä, mutta vaihtaisin tuon etusivun valkoisen fontin samaksi väriksi millä on tuo sinun nimesikin kirjoitettu. Takakanteen tekisin saman.Samaa mieltä. Hieman vaikea lukea tuota valkoista tekstiä. Kuvat on hyvät. Muuttuukohan paperilla luettavuus paremmaksi? Hieno projekti Kiitos paljon kommenteista!
Saattaa olla että jäteätän takakannen kuva pois ja vaihdetaan sen taustan kuva myös sellaiseen, mistä teksti erottuu paremmin. Mikäli mä olen ymmärtänyt oikein, sekä valkoista että oranssia tekstiä on sanottu vaikealukuiseksi?? t.Kaarina Kummankin vaikeanäkyvyys riippuu pohjan väristä. Esim mustasta erottuu hyvin. Tämä ei ollut ehdotus.
Mun on vaikea itse ymmärtää että tästä kansikuvasta valkoinen olisi huonosti erottuva, kun se on vielä mustalla reunustettu. Sen ymmärrän että oranssi-vihreä voi olla jollekin hankala yhdistelmä.
Itsestäni siis tuo valkoinen teksti kannessa tuntuu tosi selkeältä ja raikkaalta. Enkä kyllä keksi mikä muu tuon kuvan päällä voisi toimia? t.Kaarina Kun kuvia suurentaa niin huomaa, että valkeat tekstit erottuvat aivan hyvin. Fontiksi valitsisin jonkin tavallisemman näköisen. Useat kirjapainot suosittelevat omia perinteisiä fontteja.
Taustassa valkea täplä sekoittaa alaosan tekstissä olevaa nimeä. Jos takasivulle jää valkeavoittoinen allas, niin tekstiosa ilman muuta valkoisella. Yksi toimittaja https://www.opusliberum.com/omakustannekirja/ Markkinointi nettikauppaan. Paksusta paperista, jolloin kirja on paksumpi. Joo tuo kansikuvan teksti näkyy hyvin ja on selkeä mutta takakansi on minulle nopeasti katsottuna
hankala luettava.Voi johtua orastavasta ikänäöstäkin ![]() Ajatuksella kun tuota takakannen kuvaa katsoo niin se on kyllä hieman lätkäistyn oloinen. Saisiko siihen jotain kuvaa laitettua niin että reunat olisi häivytetty taustaan? Tiiä sitten mille näyttäisi. No vaimo näki takakannen alkuperäisen version ja kysyi koska mennään tuonne kylpemään.
Eli ainakin joidenkin kohdalla toimii. Ja kovasti odotellaan kirjaa molemmat. Etukansista versio 2 on selkein.
Takakanteen vaihda taustakuva yksivärisempään ja selkeämpään. Fontti on aivan liian iso, max 14p. Pisti ex-graafikon silmään pahasti ![]() Kiitos kommenteista taas!
Takakannen teksti ei ollut missään mielessä se, mikä sinne on tarkoitus tulla, ei fontin koon eikä tekstin sisällön suhteen siis. Se on siinä kokeiluna miltä mikäkin näyttää. Kuva/t on mietinnässä toisella kierroksella ![]() KIva oli kuulla että jonkun kohdalla kylpy-kuva toimi siten kuin oli ajateltu! Ja todella mukava kuulla etä kirjaa joku jo odottaa! Kiitos!t.Kaarina
Mun mielestä takakannen kuva tarpeeton. Kuva hyppää liiaksi silmille ja on hieman lätkäistyn oloinen. Samaa mieltä kuin Taatto, takakannen kuvasta. Ei "istu" värikokonaisuuteen. Etukannesta keskimmäinen mun mielestä paras. Selkein ja luettavin, ja sopivan ylhäällä. Kirjaa odotellessa
|