Ei hitto! Kohtalotoveri. Jos tuo sun nimmarin numero on vuosiluku, niin ollaan saman vuoden mukuloita. Ja mulla on kaksi välilevyä hajonnut täysin vuonna 2011. Selkä oli alkuun piiitkään kipeä. Sittemmin vain tasaisin välein kyykyttää. Lankutus ja etunojapunnerrukset . Siinä on "se juttu".
Nyt tuo olkapää. Mulla oli kiertäjäkalvo ja solisluun pää rikki. Samalla avarrettiin ja joku "pahoin rispaantunut latinankielinen-termi-tähän oli poistettu.
Kipeä on. Niin hiton kipeä. Ja sopivasti tuo 3.5v neiti tarvii vähän väliä apua, joten kättä joutuu käyttämään. Ja kuuluu tasaisin välein "AU!!PRKL!!".
Kyllä se nyt jo liikkuu kohtuudella kun operaatiosta tuli tasan viikko.
Kohta loppuu kolmiotabut. Sitten se totuus paljastuu...
Kyllä vaan on mun syntymävuosi

Se on Marko helevatan kipiä mut sit helpottaa kun luukipu jää. En edes viitsi
kirjoittaa siitä paljonko koskee kun alat kuntouttamaan...

Lataa lumipusseja valmiiksi. se on parasta hoitoa.
Mä vedin kaikki varoituskolmiot kaapista ja ei mikään meinannut riittää. Sulle on tehty sama operaatio kun mulle.
Se termi on musculus subscapularis eli kiertäjäkalvosin. Sä oot sitten vielä kantositeen orja? Jospa tää lohduttaa
ja tsemppaa että kun pääset kättä kuntouttamaan niin liikerata kasvaa päivittäin kun jaksaa jumpata ja samalla älkaa kivut hellittää
kun leikkausarvet antaa periksi. Kännykkää en saa vielä korvalla pidettyä enkä hiuksia pesty leikatulla kädellä. Mutta autolla pystyy ajamaan,
kun ei ole Volvo 240 , ilman ohjaustehostinta

Jaa, mikähän tässä on purnausta...No vaikka se että konttasin viime yön
selän takia kun ei saanut nukuttua. Olohuoneen lattialla torkahtelin. Loistavaa!
Ps. Muita varmaan kiinnostaa ihan satasella lukea näitä sairauskertomuksia