No ite olen ollut ko alalla 6 vuotta Tukholmassa ja mielestäni ne olivat opintäyteisiä vuosia. Välillä ihan hassuilta tuli vedenpitäviä totuuksia jotka panivat miettimään.
Oli artistista alkoholistiin,-rivimerkonomeja ei näkynyt mutta kaikki olivat jotenkin ainutlaatuisia ihmisiä omalla tavallaan.
Pidin työstäni ja työyhteisöstäni ja ala opetti nöyryyttä. Kyllä voisin kuvitella vieläkin tekeväni alan hommia sillä erityisopettajauran i on ollut melko samankaltaisten asioiden parissa työskentelyä tosin huonommassa työilmapiirissä.
Tsemiä vaan Teukalle hommiin t migel
Kiitos migel. Erityisopettajan työ on yksi arvokkaimmista. Meidän poika sai paljon apua kollegaltasi ja alkoi pärjäämään koulussa

Kyllähän siellä välillä saa nauraa vedet silmissä, vaikka toisen sairaudelle ei saisi nauraa. Se on vaan hoitajan suojamekanismi. Olen minä ollut Jeesus, vartija, berliininmunkki ja vaikka mikä. Viihdyn työssäni ja onneksi työtä on.
Purnaus:Purnaan että on niin korkeat työttömyysluvut ja moni ihminen joutuu olemaan töissä epämieluisassa paikassa.