rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Päivän purnaus!  (Luettu 108118 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #195 : 6.02.2015 kello on 09:37 »
Lumipilateksessa olin. Niin se purnaus: Ei ollut liukasta, ei nakellut rahvasta jooga-asentoon. Ymmärrän hyvin, että jollakin on enempikin purnattavaa.  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #196 : 6.02.2015 kello on 09:50 »
Lumipilateksessa olin. Niin se purnaus: Ei ollut liukasta, ei nakellut rahvasta jooga-asentoon. Ymmärrän hyvin, että jollakin on enempikin purnattavaa.  ;D
Nniii ei pakko aina olla liukasta,,konhan on märkää..  ;)

Joo joo mä meen ottaan ne rauhottavat pillerini :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:14
  • viva la France
« Vastaus #197 : 6.02.2015 kello on 10:10 »
No minäkin allan purnaamaan.
Joskus nuorena poikana africassa itikka pisti, ei tullut malariaa, vaan bakteeri myrkytys. Ja ne perkeleet ei häviä pois vaan alkavat  kun lääkekuurin vetää viettää siestaa. Sitten kun tulee joku flunsa tai samankaltainen ne katsovat taas tilaisuutensa koittaneen jos vastustus kyky on tarpeeksi heikentynyt. No kolme viikoa sitten tuli kuumetta, mutta se meni pois reilun päivän potemisella, mutta palasi rajumpana takaisin viimme perjantaina, 39,8 oli paras tulos jonka saivat mitattua, ennenkuin lääkitys alkoi purra. Sunnuntai ilta oli viimeinen yli 38. Mutta nyt sitä sitten haetaan kerran viikossa piikki kannikkaan parin kuukauden ajan. Ja kaiken sorttinen liikunta joka hien nostaa on kielletty. Koirat katsoo aamuisin, että mitä eikö sitä mennä. Ja ensi viikon perjanaina pitää lähteä pojan karnevaalilomalla laskettelemaan viikoksi.
...kele ensi kesänä listin joka itikan minkä näen!!!

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #198 : 6.02.2015 kello on 10:15 »
Joskus nuorena poikana africassa itikka pisti, ei tullut malariaa, vaan bakteeri myrkytys. Ja ne perkeleet ei häviä pois vaan alkavat  kun lääkekuurin vetää viettää siestaa. Sitten kun tulee joku flunsa tai samankaltainen ne katsovat taas tilaisuutensa koittaneen jos vastustus kyky on tarpeeksi heikentynyt. No kolme viikoa sitten tuli kuumetta, mutta se meni pois reilun päivän potemisella, mutta palasi rajumpana takaisin viimme perjantaina, 39,8 oli paras tulos jonka saivat mitattua, ennenkuin lääkitys alkoi purra. Sunnuntai ilta oli viimeinen yli 38. Mutta nyt sitä sitten haetaan kerran viikossa piikki kannikkaan parin kuukauden ajan. Ja kaiken sorttinen liikunta joka hien nostaa on kielletty. Koirat katsoo aamuisin, että mitä eikö sitä mennä. Ja ensi viikon perjanaina pitää lähteä pojan karnevaalilomalla laskettelemaan viikoksi.
No Sulla On Kyllä Aihettakin Purnaukseen  ::)
Hirrrveen skeida homma..Ihmettelinki n kon ett oo liikkunut..muuta kon sairaalaan ja sänkyyn  :(
Kohisee se koskikin keväisin ,,toivottavasti samanmoisella voimalla kohoaa Sun terveytes Oikeeseen MiesKuntoon  Thumb Thumb
Koitas jaksaa, Thumb Terveempiä päiviä odotellessas..

• Vieras
  • Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #199 : 6.02.2015 kello on 11:12 »
    [/quote      Purnaukseen  roppi!!  kolme sormen mittaa omenaviini etikkaa yksi mitta vettä hieman sokeria sekoitetaan, otetaan muutamalla huikalla..aluksi 3krt viikossa puolen vuoden ajan..

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #200 : 6.02.2015 kello on 11:48 »

Hui kaikkea sitä ihminen joutuukin kärsimään
    pikaista paranemista
    ja mä kun vaan vaan tressaan tämän olkani kans
    jossa ei ole kuin ..kai ... joku nivelpussitulehdus  ???
    on muuten ihan oma diaknoosi
    mutta ei tässä kipuilussa mitään muuta  tressiä olekkaan
    kun se , etten voi kutoa enkä virkata
    kädet on ihan orvot, kun ei ole niille tekemistä ,kutimia tai virkkauksia   :'(

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #201 : 6.02.2015 kello on 18:36 »
    Otsikon mukaisesti purnaan. "Eläkeläisen onni":
    Viidettä vuotta olen harjoitellut eläkkeellä oloa ja tänä
    aikana olen saanut nauttia yhteiskunnan suomista
    eduista.
    Eläke on noussut 8,4 % ja omaan käyttöön jäävä osuus on
    laskenut -0,9 %. Veroprosentti on noussut 6 %-yksikköä.

Kiirehtikää kaikki, jotka ette vielä ole eläkkeellä, nauttimaan
    eduista.

Just noin se menee  :(

Mutta eipä taida porukat eläkkeelle ennättää
    kun eläkeen ikä nousee siihen malliin
    että sekin ikä on joksus varmaan 100v ... :o

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #202 : 6.02.2015 kello on 19:28 »
    Niin vituttaa kiusaaminen.

Mitähän kiusaajien lapsista mahtaa tulla, jos aikuisensa ovat kiusaajia?

• Vieras
    « Vastaus #203 : 7.02.2015 kello on 16:33 »
    Mitä eroa on etelä-Suomen moottoriteillä ja savon moottoriteillä ?

No tänään ainakin huomasin sen eron että etelässä vasenta kaistaa ajava ei malta ajaa kuin auton mitan verran ja tullaan heti siihen eteen, savossa ymmärretään että siellä vasemmalla kaistalla ei ole mitään hätää, ei sieltä kukaan vastaan tule...ainakin mulle autokoulussa opetettiin että taustapeilissä täytyy ohitettava auto näkyä täysin ennenkuin tullaan varsinaiselle kaistalle.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #204 : 7.02.2015 kello on 16:45 »
    Minä kyllä olen eri mieltä. Hiukankin liikennettä ja jonoa on vasemmalla ja oikealla väljempää. Aivan hyvin ehtisi poiketa oikealla kaistalla ja päästää nopeammin ajavat ohi.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #205 : 7.02.2015 kello on 17:50 »
    Mitä eroa on etelä-Suomen moottoriteillä ja savon moottoriteillä ?

No tänään ainakin huomasin sen eron että etelässä vasenta kaistaa ajava ei malta ajaa kuin auton mitan verran ja tullaan heti siihen eteen, savossa ymmärretään että siellä vasemmalla kaistalla ei ole mitään hätää, ei sieltä kukaan vastaan tule...ainakin mulle autokoulussa opetettiin että taustapeilissä täytyy ohitettava auto näkyä täysin ennenkuin tullaan varsinaiselle kaistalle.
    Etelän moottoriteillä on liikennettä, siinä se kait suurin ero on.

• Vieras
    « Vastaus #206 : 7.02.2015 kello on 17:56 »
    Etelän moottoriteillä on liikennettä, siinä se kait suurin ero on.

Itse asiassa se liikennemäärä oli tänään aamupäivästä yllättävän vähäistä, edes kehäkolmosella ei päässyt ajamaan kunnon ruuhkassa. Nyt kun Toyotassakin on kojelautakamera niin kerrankin odotin että nyt saa kuvata ruuhkaa mutta ei.   :-\

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #207 : 7.02.2015 kello on 17:58 »
    Itse asiassa se liikennemäärä oli tänään aamupäivästä yllättävän vähäistä, edes kehäkolmosella ei päässyt ajamaan kunnon ruuhkassa. Nyt kun Toyotassakin on kojelautakamera niin kerrankin odotin että nyt saa kuvata ruuhkaa mutta ei.   :-\
    Eipähän täällä viikonloppuisin ole ruuhkaa, kehätiet ei kyllä ole edes motareita. Arkiaamuisin on sitten jokunen menijä enemmän.

• Vieras
    « Vastaus #208 : 7.02.2015 kello on 18:01 »
    Eipähän täällä viikonloppuisin ole ruuhkaa, kehätiet ei kyllä ole edes motareita. Arkiaamuisin on sitten jokunen menijä enemmän.

Tarkoitinkin tuolla motarilla Heinolasta alaspäin mutta aiemmin täällä etelässä käydessä viimeistään kehäkolmosella saa ajaa kuin ulkomailla, autoja joka puolella, mutta ei tänään ollut sitäkään...tuo ruuhka on jotain uutta savolaisille ja siksi siitäkin osaa jotenkin nauttia.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #209 : 7.02.2015 kello on 21:02 »
    Ei ny ihan purnauskaan
    mutta muistutus vaan
    että kohta se myräkkä tännekkin saapuu  :o