Esitän eriävän mielipiteen. 2 vuotta olen pilateksessa kulkenut miespuolisen kaverin kanssa.Niin minäkin!
Ollaan hoitoalalla ja paskalla palkalla eli se siitä juppeudesta.
On muuten selkäkivut jääneetSuosittelen lämpimästi.
Esitän eriävän mielipiteen. 2 vuotta olen pilateksessa kulkenut miespuolisen kaverin kanssa.Niin minäkin! Pilates on kova laji ja ei sovi jokaiselle,olen kokeillut kuntouksessa,onnea ja tsemppiä..On muuten pehmyt ja hyvä! varmasti sopii kaikille ,mutta jos on jo niin kankea ja jäykkä niin pitää käydä riittävän usein jotta notkistuu, ensikerrat on aina vaikiampia ja paikat kipiänä mutta .niinhän sen pitääkin mennä, hieman tuskaa aluksi mutta johan se vertyy ajan kanssa...
On muuten pehmyt ja hyvä! varmasti sopii kaikille ,mutta jos on jo niin kankea ja jäykkä niin pitää käydä riittävän usein jotta notkistuu, ensikerrat on aina vaikiampia ja paikat kipiänä mutta .niinhän sen pitääkin mennä, hieman tuskaa aluksi mutta johan se vertyy ajan kanssa...Aloittaa haluaisin mutt kon tuo vaatii aikaa ja sitä ei vaan nyt mistään voi repiä..noh..myöhemm in sitten. Aloittaa haluaisin mutt kon tuo vaatii aikaa ja sitä ei vaan nyt mistään voi repiä..noh..myöhemm in sitten.Aluksi pari kertaa viikossa! kestävät n45 min kerta On muuten pehmyt ja hyvä! varmasti sopii kaikille ,mutta jos on jo niin kankea ja jäykkä niin pitää käydä riittävän usein jotta notkistuu, ensikerrat on aina vaikiampia ja paikat kipiänä mutta .niinhän sen pitääkin mennä, hieman tuskaa aluksi mutta johan se vertyy ajan kanssa...Täyttä asiaa Ei tee niitä liikkeitä joihin ei pysty jos on rajoitteita. Täyttä asiaaOn muuten yllättävän tärkeä!!
Aluksi pari kertaa viikossa! kestävät n45 min kertaEi ole 45min.saakaan huooh..jos kesällä malttaisin keksiä tuon ajan ..kon olisi kyllä varsin kiinnostava laji..ukko hankkinu nuot cd:eet jo vuosia sitten vaan nyt on hiihto kävely ja juoksu...ei vaan ehi // jaksa keskittyä..ja sitä keskittymistähän tuo vaatii.. ketun gini meneeki ny päähän..so sorry jos kirjoitus menee ##tuiks ![]()
Soon Runebergin päivä,,eikä oo moisia torttuja ny aamukaffeelle..purn ausken purnaus
![]() Että siitä kaikki leipomaan,,joskos kaupasta itte hakis..noi on nii hyviä http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/7807/Runebergin%20tortut/?_ga=1.124281226.1405850648.1416400303 Ja Hyvää Runebergin päivää ![]() Soon Runebergin päivä,,eikä oo moisia torttuja ny aamukaffeelle..purn ausken purnaus Pihalla oli pirusti lunta - joutui hakeen lumikengät, jotta pääsi nätisti lipputangolle töihin lähtiessä. Vaimon leipomat runebergintortut oli muuten hyviä - sellaisia herkkuja ei saa kaupasta, kun on itse sovellettu gluteeniton versio ![]()
Pihalla oli pirusti lunta - joutui hakeen lumikengät, jotta pääsi nätisti lipputangolle töihin lähtiessä.+ että ne on rakkauella leivottu ![]() Eipä täs muuta
mutta jos mun motivaationi sattuis olemaan siellä jossain jonkun luon ![]() niin olisin kauheen onnellinen jos lähetätte sen ÄKKIÄ tänne nyt olis sitä sun tätä tehtävää mut ei sitä motivaatiota täällä vaan missään ole näkynyt ![]() Eipä täs muuta On kyllä tänään täällä, mutta tämä näyttää kyllä mun itteni motivaatiolta ihan täysin - ei nyt jouda lainaan ![]()
Eipä täs muutaNo ny se seleves..se yöllinen mäjäys ,mikä kävi..Menin ulos ja hetken siinä katellessani..huoma sin kinoksessa n.35 cm jäljen..mikä? mikä? tämä on.. ![]() Kipitin terassilta lapion ja aloin kaivaa ko Hullu olis puuroo näläkäänsä ettiny.. Mitä löysin ..Semmosen pehmeän puhtaan valkean aurinkoisen,,ootas siinä lukee jottain... Sipulle .. "motivaatiopaketti"...sis Aurinkoista vireyttä., Valkeaa Voimaa,,ja Hitokseen Hauskuutta Toimeliaaseen Torstai Päivään |