Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (20/99) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  1.02.2015     kello on 17:35 ---Ei oo reilua. Thumbd

Tupakka pitää sisällään merkittäviä määriä
polonium isotooppi 210 radioaktiivista ainetta.

Onneks mä lopetin ennen kuin tämä
minulle selvisi. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ja minä jo vuonna -01 syyskuus 
olin kyllä ennen sitäkin sellanen poltin ja taas en
mutta nyt se on ollut kokonas finito  Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 -  1.02.2015     kello on 16:14 ---Voi tsahkali tsahkali..mun niin tekis mieli xxxx mutt en nyt moiseen ala...kele
Nämä talot rakennettu kaivoksen pikkupomoille,kaivoksen toimesta,sen aikaisilla rakennussäännöksill ä.
Taloja on myös kuntotarkastettu ja ei ole tarvetta purkamaan alkaa toimivaa sen aikaista ratkaisua.
Jotta tung....rakennusvir hehöpötyksesi..sinn e minne aurinko ei paista.

--- Lainaus päättyy ---

Niin maailma muuttuu... Yhteen aikaan ne teidän talot sai, kun vaan huoli, nyt ne on suojeltuja retrokohteita!  :laugh:
Mutta kuitenkin, jokainen ränni, joka ei kulje näkyvissä, on riski. Olen minä nähnyt sellaisenkin ihmeen, että hyvä pulpettikatto oli pilattu reunuksella, niin että talo näytti ulospäin kuin siinä olisi ollut tasakatto ja 'hattu'. Sitten rännit lähti sieltä altaasta vintin kautta ulos.  :o  Rakennusmääräysten kanssa silläkään ei ollut mitään tekemistä.
Ja ylhäällä tosiaan katot lasketaan suuremmille lumikuormille.

Turhan Höpöttäjä:
Alvar Aallon arkkitehtoorinen höyhötys on yhtä kuin, tasakatto.  Thumbd

Teukka-74:
Purnaan siitä että nyt mennään jo liian iholle kun aletaan toisen kotia arvostelemaan  Thumbd
Varmaan jokaisen kotoa löytyy moitittavaa, jopa lapissa asti.
Tietoa kannattaa jakaa mutta herjaaminen ei tee muuta kuin hallaa  >:(
Kannattaa jakaa oman kämpän kuvia ja muut voi sitä sitten arvostella. Arvostelijoiden kotia voi sitten
vastavetoisesti arvostella. Pientä rajaa kuitenkin, hei!
Ei mulla muuta. :)

Alan:
^

Samaa mieltä. Kunnioitetaan sitä, jos joku kertoo omista asioistaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View