Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (21/99) > >>

tsahkali:
Puhutte varmaan minusta?  Alku oli historiaa ja ränni joka on jossain piilossa on pommi, ei sitä oikein voi muutenkaan sanoa.

Ja hienoahan se vaan on, että kylä sittenkin heräsi henkiin, pahalta se meinaan jossain vaiheessa näytti.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  2.02.2015     kello on 10:09 ---Puhutte varmaan minusta?  Alku oli historiaa ja ränni joka on jossain piilossa on pommi, ei sitä oikein voi muutenkaan sanoa.

Ja hienoahan se vaan on, että kylä sittenkin heräsi henkiin, pahalta se meinaan jossain vaiheessa näytti.

--- Lainaus päättyy ---
Noo ylipäätään. Kyllähän täällä muutkin arvostelee. Kaverilla on tuollainen ränni laipiosta sisään ja vesi ns.katon läpi ulos.
Ei se kyllä vanhemmuuten ole todellakaan paras ratkaisu mutta minkäs teet jos varsinkin ulkokuori on suojeltu  Thumbd
Siksi kyselin armoa kyseisen asunnon asujalle.
Meillä on oikeastaan vielä järjettömämpi ratkaisu kun vesi menee ulos keskeltä kattoa  Thumbd LVIS-remontissa
rännit ja viennit tutkittu , eikä moitittavaa. Vuodon kyllä huomaisi heti, koska talo on vanha ja katossa "pahvinen"
äänieriste. Pulpettikattoa peltikatteella ollaan suunniteltu.
Ja joo, kylä heräsi  ;) Thumb

sipu:
Täänään on lumenpäivä
ja sen huomaa
taas sataa lunta hitoksiin  ::)
Mutta ja iso mutta
joka päivä mennään kohti kevättä  Thumb
ja ehkä se aurinkokin sielt vielä tulee
ja on se tietty hyväkin
ettei se paista
ei näy pölyt ja likaset ikkunat niin selvästi
jos nyt tästä lumen tulosta vois
edes pikkasen hakea, jotain possitiivista   :)

Rölli:
Saakeli sentään menin kuueks töihi ja yhentoista aikaan lähin pois ku ei voinu ees alottaa päivän töitä tuotannollisista syistä.. tuttaa tommoset työ päivät Thumbd mieluummin ois ollu kotona va ny onneks nii lähell ett pääsi kottiin... Thumb

Ossi66:
Mulla ottaa pattiin nää teidän yleistämiset.  Miksi peltikatolta tulis lumet alas?
Mulla loiva(?) profiilipeltikatto - kattokulma 1:2, kerran on lumet tullu alas itsekseen 15 vuoden aikana - silloin ne kyllä valui naapurin tiilikatoltakin.
Kolmesti oon tainnu pudottaa painoa alas, kun punnittu neliöpaino on mennyt toiselle sadalle - silloinkin se on ollut hätävarjelun liioittelua. ;)
Eräällä naapurilla kyllä valuu lumet heti kun mittari lähenee nollaa, mutta se onkin jonkin grynderin valmiiksi tekemä - mulla on omaa valmistetta ja välikatolla on riittävästi eristystä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View