Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.02.2015 kello on 13:04 ---Mulla ottaa pattiin nää teidän yleistämiset. Miksi peltikatolta tulis lumet alas?
Mulla loiva(?) profiilipeltikatto - kattokulma 1:2, kerran on lumet tullu alas itsekseen 15 vuoden aikana - silloin ne kyllä valui naapurin tiilikatoltakin.
Kolmesti oon tainnu pudottaa painoa alas, kun punnittu neliöpaino on mennyt toiselle sadalle - silloinkin se on ollut hätävarjelun liioittelua. ;)
Eräällä naapurilla kyllä valuu lumet heti kun mittari lähenee nollaa, mutta se onkin jonkin grynderin valmiiksi tekemä - mulla on omaa valmistetta ja välikatolla on riittävästi eristystä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on musta Rannilan A mallinen katto
ja jo pienikin aurinko / O keli avustaa
niin että alas tulee lumet ja talo tärähtää ....
joskus isäntä on hieman avittanut selasen pitkävartisen kattojutskan kaa
mutta toudella harvoin
no terasilla sitä onkin sitten jo reippaasti Thumbd
mutta ei se ainakaan vielä ole haitannut
kun noi terassikelit ei ole ihan suosiollisia olleet ;D
JPS:
Hyvänä puolena on että ei tarvitse pelätä katon kestävyyttä kun on jyrkkä peltikatto,huonona se että kohta ei näe enää ulos ikkunoista :laugh:
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 2.02.2015 kello on 13:20 ---Hyvänä puolena on että ei tarvitse pelätä katon kestävyyttä kun on jyrkkä peltikatto,huonona se että kohta ei näe enää ulos ikkunoista :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
sepä se
kun kinokset akkunan alla vaan kasvaa
ihan iteksii ;D
virpimu76:
Eipä se tämä talokaan suosikki ollut,,vaan kon ensimmäinen koti Meni homeelle ..vaikka terveeksi se oli rekattu kahden tarkastajan toimesta >:(
Oli harjakattoinen ja läpeensä mätä...Siinä oikeuksistaan tapellessa paloi ##tusti massia..onneksi oli oikeusturva vakuutus..
Se mitä viimein korvausta saatiin riitti tähän joka on terve talo..tasakatostaan huolimati..saahan tähänkin harjan rakentaa ,konhan on just samanlainen kon ensiksi muutoksen tehneen naapurin katto,joka on kyllä hieno.
Mutt nyt mennään tällä..ei ole kaikilla näinkään hyvin käynyt..
Nyt ollaan terveenä pysytty Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 2.02.2015 kello on 14:28 ---Eipä se tämä talokaan suosikki ollut,,vaan kon ensimmäinen koti Meni homeelle ..vaikka terveeksi se oli rekattu kahden tarkastajan toimesta >:(
Oli harjakattoinen ja läpeensä mätä...Siinä oikeuksistaan tapellessa paloi ##tusti massia..onneksi oli oikeusturva vakuutus..
Se mitä viimein korvausta saatiin riitti tähän joka on terve talo..tasakatostaan huolimati..saahan tähänkin harjan rakentaa ,konhan on just samanlainen kon ensiksi muutoksen tehneen naapurin katto,joka on kyllä hieno.
Mutt nyt mennään tällä..ei ole kaikilla näinkään hyvin käynyt..
Nyt ollaan terveenä pysytty Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä Thumb Thumb Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta