Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 1.02.2015 kello on 15:52 ---Arvakkaas muuten missä se mun v***tuskäyrä nyt huitelee?? Tuli kuulkaas monot ja sukset takasin ja ne monot on just sen kokoset mitä me oltiin alunperin sanottukin (22,5). Ja on muuten tytön 34/35 numeroisten kenkien kans ihan samankokoset! (Vertailtiin pohjallisia) Jotta nää ei oo mitään 38 monoja koskaan nähneetkään!! >:D
Lisäks lainassa ollut kylmälaukkukin on saanut osumaa (reiän..) Voi kiukku ja hammastenkiristys!
--- Lainaus päättyy ---
Nyt loppu lainaaminen kyseiselle henkilölle? Thumbd Vielä kehtaa lainaan pyytää ja arvostella sekä särkeä >:D >:D >:D
Kiittämätön.
Purnaus: Tämä lumen määrä ihan oikeasti riittää! Tulkoon kesä Thumb ;)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 1.02.2015 kello on 15:31 ---Rakennevirhe joka pitäisi pikimmiten korjata.
--- Lainaus päättyy ---
Voi tsahkali tsahkali..mun niin tekis mieli xxxx mutt en nyt moiseen ala...kele
Nämä talot rakennettu kaivoksen pikkupomoille,kaivoksen toimesta,sen aikaisilla rakennussäännöksill ä.
Taloja on myös kuntotarkastettu ja ei ole tarvetta purkamaan alkaa toimivaa sen aikaista ratkaisua.
Jotta tung....rakennusvir hehöpötyksesi..sinn e minne aurinko ei paista.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 1.02.2015 kello on 15:52 ---Arvakkaas muuten missä se mun v***tuskäyrä nyt huitelee?? Tuli kuulkaas monot ja sukset takasin ja ne monot on just sen kokoset mitä me oltiin alunperin sanottukin (22,5). Ja on muuten tytön 34/35 numeroisten kenkien kans ihan samankokoset! (Vertailtiin pohjallisia) Jotta nää ei oo mitään 38 monoja koskaan nähneetkään!! >:D
Lisäks lainassa ollut kylmälaukkukin on saanut osumaa (reiän..) Voi kiukku ja hammastenkiristys!
--- Lainaus päättyy ---
Sen jos minkä olen tähän ikään oppinut
että ei mikään lainassa parane
jotta pyrinkin olemaan lainaamati yhtään mitään kellekkään
tai jos lainaankin
niin aattelen
että se on sit sama.... vaikka joutais kaatiksellekkin
eli en lainaa mitään itselle tarpeellista :)
virpimu76:
Juu,kun jotain itte lainaa toiselta,nii jos se rikki menisi ,kyllä sen korvaisi,,jos jotain sotkeentunu on se puhdistettu..oottai s muilta samaa,,mutt ei..me lainattiin Pösön sähkömoottorisahaa kaverille ja sanottiin ett lisää tarvittaessa teräketjuöljyä..
No sahaa ei kuulunut takas...piti itte mennä hakeen ja kotona sitten tarkastettiin sahan kuntoo..##ttu ihan kuiva,,jopa se sieni siellä säiliössä oli ihan kuiva..Uus saha ihan paskaks..
peräkärry lainattiin tutulle ja takas tuli valoitta..no ###kele itte on sekin ny korjattava..
Kaikki mitä ny tarvittu nii itte hankittu ja kettunen ei kyllä lainaan lähe.
vesako:
Ei oo reilua. Thumbd
Tupakka pitää sisällään merkittäviä määriä
polonium isotooppi 210 radioaktiivista ainetta.
Onneks mä lopetin ennen kuin tämä
minulle selvisi. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta