Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.02.2015 kello on 10:09 ---Aivan, kuin SFC:n jäsenkeskusteluissa . :)
--- Lainaus päättyy ---
Siellä muutama vajakki pilaa SFC:n ja siinä samalla kaikkien karavaanarien maineen. Häpeäisivät.
Vaan pilatkoot keskenään!!
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.02.2015 kello on 11:31 ---Siellä muutama vajakki pilaa SFC:n ja siinä samalla kaikkien karavaanarien maineen. Häpeäisivät.
Vaan pilatkoot keskenään!!
--- Lainaus päättyy ---
Olen huomannut saman ja en todellakaan jaksa lukea Sf ceen kirjoituksia.
Aivan päättömän idiootteja kirjoituksia. Olenkin miettinyt että kirjoitteleekohan osa
esim.kausipaikoilla naapurivaunun omistajalle noissa kirjoituksissa? Selkeästihän
osa tuntee toisensa kohtalaisesti ja osa vihaa niin että tulis nyrkkitappelu jos näkisivät.
Todella huonoa mainosta tälle yhdistykselle Thumbd
Purnaus: Kun olen ottanut yhteyttä esim.Kurssien järjestäjille ja kysellyt mahdollisuudesta
järjestää kursseja muuallakin kuin kehä-3:n sisäpuolella niin ei vaivaudutua edes vastaamaan.
Ihan perseestä >:D
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 8.02.2015 kello on 10:02 ---Ei kannata,,mun täti "hullujen"huoneella töissä ikänsä,,konnes viimein edelliskesänä näki loppunsa saunassa omankädenkautta..Hi tokseen raskasta duunia moinen.. :(
--- Lainaus päättyy ---
Työskentelen suljetulla osastolla ja välillä väki on fiksumpaa kuin sfc :n kirjoittelijat.
Ja hoidan oikeesti ns.TOSI hulluja.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 8.02.2015 kello on 12:44 ---Työskentelen suljetulla osastolla ja välillä väki on fiksumpaa kuin sfc :n kirjoittelijat.
--- Lainaus päättyy ---
Samalla alueella tätinikin oli työssä..
MarkoA:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 8.02.2015 kello on 12:44 ---Työskentelen suljetulla osastolla ja välillä väki on fiksumpaa kuin sfc :n kirjoittelijat.
--- Lainaus päättyy ---
Respect. Vaimo oli samalla alalla kymmenen vuotta. Ilmeisen haastavaa työtä. Hienoa kun jotkut osaa ja jaksaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta