Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (46/99) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA -  8.02.2015     kello on 14:40 ---Respect. Vaimo oli samalla alalla kymmenen vuotta. Ilmeisen haastavaa työtä. Hienoa kun jotkut osaa ja jaksaa.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos. En korosta tuota ammattia sen enempää kuin muitakaan. Minusta kaikki esim.Ulkona tehtävä työ
ja korkeuksissa kiikkuminen on kyllä luonota vaativaa  Thumb Mut juu, onhan tuo suljettuosasto hieman
poikkeuksellinen paikka. Näkee aika paljon kurjuutta ja kärsimystä. Sitten nuo pirun huumeet!!!  >:D >:D >:D Thumbd

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  8.02.2015     kello on 12:44 ---Työskentelen suljetulla osastolla ja välillä väki on fiksumpaa kuin sfc :n kirjoittelijat.
Ja hoidan oikeesti ns.TOSI hulluja.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö se sanonta kuulukkin että, hullu saa olla, mutta ei tyhmä?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko -  8.02.2015     kello on 16:50 ---Eikö se sanonta kuulukkin että, hullu saa olla, mutta ei tyhmä?

--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se menee  :laugh:

migel:
No ite olen ollut ko alalla 6 vuotta Tukholmassa ja mielestäni ne olivat opintäyteisiä vuosia. Välillä ihan hassuilta tuli vedenpitäviä totuuksia jotka panivat miettimään.
Oli artistista alkoholistiin,-rivimerkonomeja ei näkynyt mutta kaikki olivat jotenkin ainutlaatuisia ihmisiä omalla tavallaan.

Pidin työstäni ja työyhteisöstäni ja ala opetti nöyryyttä. Kyllä voisin kuvitella vieläkin tekeväni alan hommia sillä erityisopettajauran i on ollut melko samankaltaisten asioiden parissa työskentelyä tosin huonommassa työilmapiirissä.

Tsemiä vaan Teukalle hommiin   t migel

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  8.02.2015     kello on 17:20 ---No ite olen ollut ko alalla 6 vuotta Tukholmassa ja mielestäni ne olivat opintäyteisiä vuosia. Välillä ihan hassuilta tuli vedenpitäviä totuuksia jotka panivat miettimään.
Oli artistista alkoholistiin,-rivimerkonomeja ei näkynyt mutta kaikki olivat jotenkin ainutlaatuisia ihmisiä omalla tavallaan.

Pidin työstäni ja työyhteisöstäni ja ala opetti nöyryyttä. Kyllä voisin kuvitella vieläkin tekeväni alan hommia sillä erityisopettajauran i on ollut melko samankaltaisten asioiden parissa työskentelyä tosin huonommassa työilmapiirissä.

Tsemiä vaan Teukalle hommiin   t migel

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos migel. Erityisopettajan työ on yksi arvokkaimmista. Meidän poika sai paljon apua kollegaltasi ja alkoi pärjäämään koulussa  Thumb Kyllähän siellä välillä saa nauraa vedet silmissä, vaikka toisen sairaudelle ei saisi nauraa. Se on vaan hoitajan suojamekanismi. Olen minä ollut Jeesus, vartija, berliininmunkki ja vaikka mikä. Viihdyn työssäni ja onneksi työtä on.
Purnaus:Purnaan että on niin korkeat työttömyysluvut ja moni ihminen joutuu olemaan töissä epämieluisassa paikassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View