Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
Aakku:
^
Heh...
Käyn aina joskus kurkkaamassa ilman äänivaltaa tuolla sivustolla.
Itse lähdin siitä kerhosta juurikin sen ilkeän henkilöihin kohdistuvan kielenkäytön takia.
Välillä sieltä saa jutuista ihan hyviä oivalluksia, kunhan jaksaa suodattaa. Usein siellä jauhetaan asioista, joihin tällä palstalla tulisi oikea vastaus kuin apteekin hyllyltä. Tavallaan harmittaa, kun ei voi kommentoida ja heittää sekaan faktatietoa.
No toisaalta hyväkin, niin ei ajaudu siihen suohon.
Tällainen purnaus tällä kertaa....
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 8.02.2015 kello on 07:44 ---Kävin tuossa aamunratoksi ihan näillä"virallisilla"sfc sivuilla,,ja voi kiesus mitä tiukkapipoilija sakkia.Joopa joo..kaikkien kaveri., :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
En ole huomannut tuommosta. No, minä käyn vain Tavaratori osiossa. Jos jotakin kiinnostaa vajakkien jutut, sitten kesätöihin psykiatriseen hoitolaitokseen. ;)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 8.02.2015 kello on 09:49 ---En ole huomannut tuommosta. No, minä käyn vain Tavaratori osiossa. Jos jotakin kiinnostaa vajakkien jutut, sitten kesätöihin psykiatriseen hoitolaitokseen. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei kannata,,mun täti "hullujen"huoneella töissä ikänsä,,konnes viimein edelliskesänä näki loppunsa saunassa omankädenkautta..Hi tokseen raskasta duunia moinen.. :(
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 8.02.2015 kello on 10:02 ---Hitokseen raskasta duunia moinen.. :(
--- Lainaus päättyy ---
Aivan, kuin SFC:n jäsenkeskusteluissa . :)
hemppat:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.01.2015 kello on 16:48 ---Hämärästi muistan, että varsinkin taksimiehet hermostuivat tuohon dieseliin. Niihin sitten vaihdettiin moneenkin bensakoneet, kun dieseli ei vain kestänyt.
Olisikohan kyseessä ollut Oldsmobile Delta 88, joita oli jonkinverran takseissa.
--- Lainaus päättyy ---
Moottori oli aikalaisekseen iso ja vahva. Mutta sen petilaakeripukit pettivät poikkeuksetta, suunnitellijat olivat töpänneet tai saaneet liian tuikat rajat tehdä bensasta diesel.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta