Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (118/182) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.06.2016     kello on 19:25 ---Ja jos mun koppia kiskottaisiin tuollaisella, niin ähky tulisi monta kertaa, sit itku.....

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 23.06.2016     kello on 19:39 ---Taitaisi olla sama vika ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
Niin olisi mullakin.. ;D

HiTec:
Itse asiassa tässä oli jo tuon vaunun hankinnan kanssa kiikarissa, joskos tuollainen smurffibussi tulisi jälleen taloon ja siksi yksi vaunun kriteereistä olikin että 1300kg vetokyky pitää riittää sen liikutteluun. No onneksi noihin spekseihin löytyi tuo sopiva Detsku, omapainoa 1200kg. No nyt sitten tuosta smurffista tuli vielä tuo PureTech, niin hommahan oli sitten siinä, vaikka kuinka koko kevään ja kesän olenkin tässä vastaan yrittänyt pyristellä, keksiä "parempia" tuon sijaan. Mutta kokonaisuutena sitä vaan ei ole löytynyt, kun otetaan ne auton muutkin toiveet huomioon kuin pelkästään sen vetokyky :-X

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.06.2016     kello on 22:50 ---Itse asiassa tässä oli jo tuon vaunun hankinnan kanssa kiikarissa, joskos tuollainen smurffibussi tulisi jälleen taloon ja siksi yksi vaunun kriteereistä olikin että 1300kg vetokyky pitää riittää sen liikutteluun. No onneksi noihin spekseihin löytyi tuo sopiva Detsku, omapainoa 1200kg. No nyt sitten tuosta smurffista tuli vielä tuo PureTech, niin hommahan oli sitten siinä, vaikka kuinka koko kevään ja kesän olenkin tässä vastaan yrittänyt pyristellä, keksiä "parempia" tuon sijaan. Mutta kokonaisuutena sitä vaan ei ole löytynyt, kun otetaan ne auton muutkin toiveet huomioon kuin pelkästään sen vetokyky :-X

--- Lainaus päättyy ---
miksi ostaa auto joka miellyttää muita, mutta ei itseä? tässäkin asiassa on tullut hauskoja kommenteja, osta saksasta käytetty saksalainen, pitää olla kommando pipo päässä että kehtaa ajaa, ei sillä minun vaunua vedetä. baskeri päähän ja tien päälle, iloisesti muille vilkuttaen vaikka katsovatkin vähän kieroon :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 23.06.2016     kello on 23:10 --- miksi ostaa auto joka miellyttää muita, mutta ei itseä? tässäkin asiassa on tullut hauskoja kommenteja, osta saksasta käytetty saksalainen, pitää olla kommando pipo päässä että kehtaa ajaa, ei sillä minun vaunua vedetä. baskeri päähän ja tien päälle, iloisesti muille vilkuttaen vaikka katsovatkin vähän kieroon :)

--- Lainaus päättyy ---
Sanoit sen sitten ääneen, mikä minuakin on jo hetken huvittanut.... :)

K.E.V:
<
Otsikko oli : Minkä auton SINÄ ostaisit. Kaikkea hyvää otsikot lukien :D
Ei minkä auton HiTec ostaisi....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View