Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
volvo:
niinhän se otsikossa lukee. osa kommentaista kuuluisi "mitä autoa minä en ostaisi" otsikon alle.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 23.06.2016 kello on 23:21 ---niinhän se otsikossa lukee. osa kommentaista kuuluisi "mitä autoa minä en ostaisi" otsikon alle.
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai, esim tuo mikä riittää HiTec:lle, ei riitä minulle, eikä kovin monelle muullekaan. Tuo "piikkilangankiristi n" hyytyisi vaikkapa Skopjesta Strugaan menevään mäkeen. Olis sitten minun vaunu tai hänen vaunu. Valitettavasti... Tietysti jokainen ostaa omaan käyttöönsä, tätä ei voi kuitenkaan yleistää mitenkään. Noin 7000 on tullut reissulla kilometrejä ja 1500 jäljellä. Loppumatka sujuisi ehkä HiTecin yhdistelmälläkin.
volvo:
ei kauheasti häviä 2000 luvun alun mautoille tehoissa ja väännössä, kokonais painokin sama. tietenkin jos on tottunut isoon koneeseen ja sen tarjoamaan 400nm vääntöön asia on toinen. olisi hyvä miettiä sitä oman yhdistelmän teho/vääntö suhdetta kokonaispainoon nähden ja kertoa se myös. silloin saisi jotain vertailu pohjaa, eikä vaan sanoa "ei sillä minun vaunua vedetä". :)
Oulaa:
Persetti että mun käy kateeksi kun mun kolme sylinterinen 800 kuutioinen motskari jossa on 100hv kuluttaa enempi bensaa maantieajossa kuin tuo :-[
kimi:
Toki HiTec valitsee mieluisen ja mielestäni on hyvä kun poiketaan normeista. Itse en tuollaista haluaisi ja toin sen julki.
Kannattaisi kyllä koeajaa tuo ja koukullisena oma vaunu perässä. Jos senkin jälkeen tuntuu sopivalta niin hyvä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta