Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (117/182) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 22.06.2016     kello on 10:18 ---Tuu Saksaan ja osta samalla rahalla X3, GLK tai vastaava.

--- Lainaus päättyy ---

Noita vaan ei kehtaa ajella baskeri päässä ;)

Alan:
Vaihda baskeri baijerilaishattuun tai teräskypärään.  ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 22.06.2016     kello on 12:16 ---Noita vaan ei kehtaa ajella baskeri päässä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jos minut laitettaisiin tuollaisen 3 pyttysen nakkikioskin rattiin niin commando pipo olisi alasvedettynä oikea päähine.
Minulle ei vaan tuollainen 3 pyttynen kone voi olla vetoautossa toimiva, paperilla luvut näyttää jotain muuta.
Mahdollisesti nämä on pelkkiä ennakkoluuloja, mutta ei vaan iske tuo sitten millään.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 23.06.2016     kello on 17:23 ---Jos minut laitettaisiin tuollaisen 3 pyttysen nakkikioskin rattiin niin commando pipo olisi alasvedettynä oikea päähine.
Minulle ei vaan tuollainen 3 pyttynen kone voi olla vetoautossa toimiva, paperilla luvut näyttää jotain muuta.
Mahdollisesti nämä on pelkkiä ennakkoluuloja, mutta ei vaan iske tuo sitten millään.

--- Lainaus päättyy ---
Ja jos mun koppia kiskottaisiin tuollaisella, niin ähky tulisi monta kertaa, sit itku.....

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.06.2016     kello on 19:25 ---Ja jos mun koppia kiskottaisiin tuollaisella, niin ähky tulisi monta kertaa, sit itku.....

--- Lainaus päättyy ---
Taitaisi olla sama vika ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View