Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (54/182) > >>

Catiska:
Nuo molemmat asiat on kunnossa samassa paketissa jos vain merkki/mallit miellyttää. Useimmat nykyautomaatit kestää sujuvasti sen n. 300tkm. Pieni osa sitten jotain muuta kuten manuaaleissakin. Mutta halutessaan nuo automaatit kestää enemmänkin ajoa noin keskimäärin, senkin on yksi vaihteistovalmistaj a osoittanut.

Kulutusten osalta nykyaikaiset automaatit ovat olleet kilpailukykyisiä jo pitkään, sitä ei tarvitse pelätä. Toki vieläkin on ihan tunnettuja autovalmistajia joilla nuo vaihteistot ei ole ihan nykypäivää, mutta aika vähiin ne alkaa uusissa jo olemaan, mutta käytetyissä vielä niihin törmää useinkin.

jva61:
Pitää ostaa semmonen automaatti että siinä saa hämmentää myös manuaalisti jos mieli tekee :laugh: Kiassa on jo 330th mittarissa ja hyvin loota toimii, no mersu käyttää samaa laatikkoa

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 28.03.2015     kello on 13:12 ---Pitää ostaa semmonen automaatti että siinä saa hämmentää myös manuaalisti jos mieli tekee :laugh: Kiassa on jo 330th mittarissa ja hyvin loota toimii, no mersu käyttää samaa laatikkoa

--- Lainaus päättyy ---
Itse käytän manuaalia sillon,kun vaunuperässä Thumb

Alan:
Mun ongelma on siinä, että vaikka selkeästi tarvitsen uudemman auton 1-3 vuoden sisällä, niin en sitten mitenkään haluaisi sijoittaa siihen kovin isoa summaa.

Matkailuauton myötä henkilöautolla ei tule kovin paljoa kilometrejä, eikä Touranin kokoista autoa tarvitse, mutta neliveto olisi mukava. Vaikeaksi tämän tekee se, etten haluaisi luopua nykyisestä suorituskyvystä. Voiman kanssa autoilu on mukavaa.

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.03.2015     kello on 13:18 --- Itse käytän manuaalia sillon,kun vaunuperässä Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Sen kerran kun vaunua olen hinannut niin mondeon laatikko vekslasi vitosen ja kutosen väliä normaalissa marssivauhdissa jolloin ajoin kiinteästi vitonen silmässä.
Möhköllä ajan ihan d-asennossa. Kutosta laatikko ei vaunu perässä edes tarjoa alle satasen vauhdin.

Jos lompakko olisi lyönnissä ja teslan hintaiset kotterot olisi vaihtoehto niin ehdottomasti möhköstä päivitetty versio 416 hv hybridinä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View