Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 28.03.2015 kello on 05:10 ---No ei pitäisi..Autom..kuk atahansa osaa ajaa..manuaalilla ajossa tarvii tehdä jottain itekkii Thumb
--- Lainaus päättyy ---
no ei todellakaan osaa käyttää autoansa läheskään olikein
no eilenkin olin kuljettajan kyydissä joka ehdottomasti tarvitsisi automaatin
kyllä kytkimen ja vaihteiden käyttö oli niin epäjohdonmukaista että on Volkkari hyvä auto jos se tuollaista käsittelyä kestää
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 27.03.2015 kello on 21:04 ---Tytär osti tänään pösön 5008 tai jotain sellaista,ihan citikan oloinen ,mutta tuo robottivaihteisto oli aika oudon oloinen. Kai siihenkin tottuu
--- Lainaus päättyy ---
Ei totu, menevät vain hullummaks vanhemmiten. Ihme nylkyttäjiä, hyppii ja loikkii turhan herkästi, mutta ei kuitenkaan ajallaan. Ja se vanhuus koittaa näissä laittessa jo varhain. :'( Mut toivotaan että kestäis edes jonkun vuoden isommitta ongelmitta.
Aakku:
Nuorempana ajattelin, että automaatti on vähän sellainen wanhuksille tarkoitettu invalidiauto, kun ei toi motoriikka oikein pelaa. :)
Ajattelin hommata sellaisen, jos pääsen vanhuuseläkkeelle. Siinä kävi vain niin, että otin vähän ennakkoa ja nyt ekasta automaatista on jo kulunut ainakin 20 vuotta. Nytkin niitä on pari pihassa.
88k5:
On noita tomaatteja talossa ollut reilut 20v, vaan nyt toista vuotta ilman.. eikä kukaan ole kaivannut ^-^
Ei ole ihmisälyn voittanutta :laugh:
..vaan palataan invamopoon kun motoriikka jätättää Thumb
Alan:
Mulle riitti moposkootteri.
Suurin syy automaatin välttelyyn on epäilys tekniikan kestävyydestä, toinen kulutuksen lisääntyminen. Jos molemmat asiat olisivat kunnossa niin mikäettei. Vaikka pidänkin enemmän autoista, joita minä ajan sen sijasta, että auto hoitaa ajamisen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta