Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (52/182) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 27.03.2015     kello on 16:45 ---Täälläkin 10 vuotta ja viikkoa vaille kolme kuukautta ajeltu automaatilla.  Thumb

Toki siinä sivussa sitten Adrian ja nyt vaimon auton kautta jouduttu hämmentämään vanhanaikaisesti vaihteita.  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Eiks vaan pitäs kieltää manuaali vehkeet ;) :D Thumb

Catiska:
Automaatilla olen ajanut jo 25 vuotta mutta siitä huolimatta näen manuaalillekin paikkansa. Itselläni kaikki on matkailuautoa myöden automaatteja, mutta kieltäminen olisi hiukan yliampuvaa...

--- Lainaus käyttäjältä: Aaron - 27.03.2015     kello on 11:56 ---Satatonttua olisi ylimääräistä, niin laittaisin Tesla Model S:n.
Tehokas ja tyylikkään näköinen sähköauto, jossa on myös pitkä toimintamatka, vetoautoksi tosin tuskin soveltuisi, mutta muihin ajoihin.

--- Lainaus päättyy ---
Jos haluaisin laittaa autoon tuon verran niin tesla se ei olisi. Ei vain sovellu minun ajoihini oikein huonostikaan. Pääsyynä tuo lyhyt toimintamatka, menisi minun reissut turhan hitaiksi kun pitäisi jäädä kykkimään jonnekin narun jatkoksi, pohtia taukopaikat ja majoitukset niin että saa auton tankattua.

Arska:
Tytär osti tänään pösön 5008 tai jotain sellaista,ihan citikan oloinen ,mutta tuo robottivaihteisto oli aika oudon oloinen. Kai siihenkin tottuu

Sent from my iPad using Tapatalk

Kosmic:
Kolme kesää tuli hinattua 2tonnin vaunua -08 Huyndain H-1 pakulla ja ei se siitä helpommaksi tule kun automaatilla. Voima (170hv) riittää ohituksiin noista 75 km ajavista lyhemmilläkin suorilla ja muutenkin täysin henkilöautomainen ajettava.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 27.03.2015     kello on 16:49 --- Eiks vaan pitäs kieltää manuaali vehkeet ;) :D Thumb

--- Lainaus päättyy ---
No ei pitäisi..Autom..kuk atahansa osaa ajaa..manuaalilla ajossa tarvii tehdä jottain itekkii  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View