Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Minkä auton sinä ostaisit
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 28.03.2015 kello on 13:59 ---Sen kerran kun vaunua olen hinannut niin mondeon laatikko vekslasi vitosen ja kutosen väliä normaalissa marssivauhdissa jolloin ajoin kiinteästi vitonen silmässä.
Möhköllä ajan ihan d-asennossa. Kutosta laatikko ei vaunu perässä edes tarjoa alle satasen vauhdin.
Jos lompakko olisi lyönnissä ja teslan hintaiset kotterot olisi vaihtoehto niin ehdottomasti möhköstä päivitetty versio 416 hv hybridinä.
--- Lainaus päättyy ---
Itse käytän 4 vaihdetta vaunun vedossa ja vakkari säädetty 87...
Catiska:
Kun minulla on matkailukulkineen perässä tuo asuntovaunun painoinen umpikärryni niin pidän lootan D asennossa. Vain suurimissa mäissä tuo vaihtaa pienemmälle, pääosan matkasta kotiloauto vetää automaatin kutosella. Mutta, kokonaisvälitys tuossa onkin tiuhempi kuin henkilöautossa, kierroksia tuolloin n. 1940rpm
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.03.2015 kello on 14:18 --- Itse käytän 4 vaihdetta vaunun vedossa ja vakkari säädetty 87...
--- Lainaus päättyy ---
Eikös 07 volvossa ole jo 6-vaihteinen laatikko ? ---> aika pienellä pykälällä ajelet.
ose:
Fiiatin
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 28.03.2015 kello on 21:37 ---Eikös 07 volvossa ole jo 6-vaihteinen laatikko ? ---> aika pienellä pykälällä ajelet.
--- Lainaus päättyy ---
Johanse on Toyotassakin 6 vaihteinen loota.. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta