Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (31/182) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.01.2015     kello on 12:59 ---Tuohon tekisi mieli vasta Diplomaattisesti mutta jätän sanomatta.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei tarvitse jättää.
Aina meillä on ollut joku auto noitten erilaisten hankintojen ohessa.  Nyttenkin vaimolla ollut sama laite vuosia ja asautokin on jo ollut 5v ja tulee luultavasti olemaan vielä vuosia.  Töissä käydessäni mulla oli työsuhdeauto ja nuo kolmosautot vaihtuivat tiheään.  Nykyään noitten 3 käytössäolevien lisäksi ei ole kun 1 CX Citikka joka on ollut minulla pitkään ja säilössä navetan vintillä.

JPS:
Entäs jos pysyt siinä hyvänä pidettynä ja hyväksi todettuna pösössä.
Äkkiseltään mutulla heittäisin ettei tuon ikäiseen autoon kovin kalliita varaosat olisi.
Oletko laskenut mitä leimakuntoon laittaminen maksaisi.

Haapaniemen Paroni:
Tässä lisää tietoa ;)
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/katsastaja-julkisti-automallien-surkimukset/2tFj6pC5?_ga=1.6622709.614755217.1421660625

MarkoA:
Nuo katsastajien tilastot on kyllä yksi kanta asiaan. Minun näkökulmasta nuo kolmevuotiaat, ja viisivuotiaatkin sais unohtaa tilastoista. Ne ei kerro autoista kovinkaan paljon. Juuri ostajaa kiinnostavat viat harvemmin katsastuksissa ilmenee tuohon ikään mennessä. Ainostaan ihan peränpitäjistä saattaa paljastua suunnittelukukkasia, kuten vaikkapa 08-13 Foresterin takapääntuenta tai V XC90:n etutuenta yms.

Nämä ärsyttävimmät ja harmillisimmat viat, eli matkankeskeyttäjät ja lompakontyhjentäjät ei tuolla tilastoissa näy.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 28.01.2015     kello on 17:40 ---Nuo katsastajien tilastot on kyllä yksi kanta asiaan. Minun näkökulmasta nuo kolmevuotiaat, ja viisivuotiaatkin sais unohtaa tilastoista. Ne ei kerro autoista kovinkaan paljon. Juuri ostajaa kiinnostavat viat harvemmin katsastuksissa ilmenee tuohon ikään mennessä. Ainostaan ihan peränpitäjistä saattaa paljastua suunnittelukukkasia, kuten vaikkapa 08-13 Foresterin takapääntuenta tai V XC90:n etutuenta yms.

Nämä ärsyttävimmät ja harmillisimmat viat, eli matkankeskeyttäjät ja lompakontyhjentäjät ei tuolla tilastoissa näy.

--- Lainaus päättyy ---
        Sähkö viat ei näy!  Kukapa katastukseen sellaista vie! 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View