Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Minkä auton sinä ostaisit

<< < (30/182) > >>

MarkoA:
Jatkan vielä, että tuo em Kamuxin auto pitäisi mun mielestä olla hinnoiteltu pyynnöltään 16900€. Perustelut: uuden hinta puoliintuu neljässä vuodessa. Tuolla on ikää vuosilukujen perusteella (joka autokaupassa ratkaisee ) viisi vuotta.

Tuossa se ylihinta näkyy. Kamux on pyyntöineen vielä sieltä maltillisemmalta puolelta. Suoralla kaupalla tuollainen lähtee n. 19000€ luokkaan, väittäisin silti.
Ja se on liikaa se.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.01.2015     kello on 11:43 ---Niin nyt alkaa olla vaihtoehtoja annettu ja nyt seuraavaksi on ehkä parempi vain odotella Pamauksen vaimon mielipidettä siitä että millaisen auton hän loppujen lopuksi haluaa, matalaa farkkua vai käytännöllisempää tila-autoa vai ehkä sittenkin katumaasturi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se vähän itseäkin jännittää mihin sitä tässä päädytään. :P

Elokuuhun asti on leimaa Pösössä.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 28.01.2015     kello on 12:31 ---Elokuuhun asti on leimaa Pösössä.

--- Lainaus päättyy ---

Mainitsinko jo sen että yleensä sen parhaan vaihtotarjouksenkin saa nimenomaan "merkin sisältä" :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.01.2015     kello on 08:04 ---No, itse otit esille aikoinaan olleen kulkimen. Tämän vuoksi sanoin. Toiset on kyllä maininneet mistä kysymys.
Onhan esim se Alfa tuon uusimman katsastustilaston huonoin (HS tänään) ilman mallin mainintaa.

--- Lainaus päättyy ---

Eselleen, minulla oli yksilö joka oli selkeästi maanantaikappale ja talossa oli samaa mallia useita. Maahantuoja ei tuohon keksinyt ratkaisua ja talon muut toimivat hyvin.
Alfaa en ole suosittelemassa kenellekään ja se joutui perheeseen ihan sen takia ettei sellaista ole ennen ollut. Edelleen pidän sitä yhtenä parhaista autoa ajaa mikä on kohdalleni osunut. Jos on hankkimassa autoa lasten kuskaamiseen kouluun ja harrastuksiin tai jokapäiväiseen jonoissa seisomiseen niin tuo ei ole järkevä valinta. Tuo on nyt ollut minulla yli 3v joka on ennätys käyttöautona kun lyhyimillään olen kyllästynyt johonkin laitteeseen muutamassa viikossa.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.01.2015     kello on 12:44 ---... kun lyhyimillään olen kyllästynyt johonkin laitteeseen muutamassa viikossa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon tekisi mieli vasta Diplomaattisesti mutta jätän sanomatta.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View