rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Suomi24.fi uudistuu  (Luettu 6894 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Vs: Suomi24.fi uudistuu
« Vastaus #15 : 27.01.2015 kello on 12:04 »
Totta.  Taitaa vaan olla aika pieni prosentti oikeita posteja jotka menee roskiin.  Hämärästi muistan, että kerran, eikä sekään kai maailman tärkein ollut.

Olen kai sit suotta pelännyt tuota gmailin antamista
mutta annan sen avin sinne
mistä oikeesti tulee jos tulee järkevää postia
tuo suoli olkoot edelleen käytössä
nyt tovi sitten sitä uudistettiin
ja on hyvä tyhjentää koko helahoito
eikä tarvii edes posteja avata
kun menee poistoon ...

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #16 : 27.01.2015 kello on 12:09 »
Mikset käytä kokoajan?  :o  Gmailiin ei todellakaan tule roskapostia.

Eilen vaimoni G-mailissä oli roskapostilatikossa 47 viestiä, niistä 5 oli tärkeitä ja kaikkea muuta kuin roskaa. Tuo on siis 30 päivän aikana siihen tulleet roskapostit ja seula näyttää olevan liiankin tiukka. Tuohan tuhoaa yli 30pv vanhat itse.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:48
  • Lempäälä
« Vastaus #17 : 27.01.2015 kello on 12:46 »
Mikset käytä kokoajan?  :o  Gmailiin ei todellakaan tule roskapostia.
   Eipä vuodessa suameen mulle tu kuin 2-3 ei toivottua postia. Gmailiin ei kesän jälkeen ainoatakaan postia. :laugh:
  Suamee vaan osaan jotenkin käyttää, tosin tiukalla on ollut kun viime aikoina ovat huanontaneet lähes joka viikko. >:( >:( >:( >:(
  Keskusteluihin toistaiseksi en oo osallistunut, kerran kirjoitin, olin kait liian vähän kännissä kun jäi lähettämättä. Riittää kun muutaman kerran vuodessa luen. :laugh:
« Viimeksi muokattu: 27.01.2015 kello on 12:58 »

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.10.2023 kello on 21:43
  • Vesijuoksija 2014-2015, 2017-2019
« Vastaus #18 : 27.01.2015 kello on 13:59 »
Eilen vaimoni G-mailissä oli roskapostilatikossa 47 viestiä, niistä 5 oli tärkeitä ja kaikkea muuta kuin roskaa. Tuo on siis 30 päivän aikana siihen tulleet roskapostit ja seula näyttää olevan liiankin tiukka. Tuohan tuhoaa yli 30pv vanhat itse.

Noin voi käydä, mutta kun nostaa sieltä jonkin viestin pois painamalla "Tämä ei ole roskapostia", samasta osoitteesta myöhemmin lähetetyt viestit eivät enää mene roskapostikansioon. Gmai on siis hyvin oppivainen siinä postin käsittelyssä. Jos itse lähetät sellaisia viestejä, jotka menevät suurelle ihmisjoukolle piilokopioina, kannattaa kysellä jälkikäteen, ovatko he ne saaneet.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
« Vastaus #19 : 27.01.2015 kello on 14:24 »
Noin voi käydä, mutta kun nostaa sieltä jonkin viestin pois painamalla "Tämä ei ole roskapostia", samasta osoitteesta myöhemmin lähetetyt viestit eivät enää mene roskapostikansioon. Gmai on siis hyvin oppivainen siinä postin käsittelyssä. Jos itse lähetät sellaisia viestejä, jotka menevät suurelle ihmisjoukolle piilokopioina, kannattaa kysellä jälkikäteen, ovatko he ne saaneet.

Nuo 5 sieltä nostettiin mutta asia jäi vaivaamaan. Vaimon G-mailiin on ohjattu muutama toinen osoite ja ei ole käynyt mielessäkään käydä roskapostit katsomassa. Pitää jatkossa muistaa ja katsotaan tuleeko parin eilen löydetyn lähettäjän viestit normaalisti postilaatikkoon.