Ja eihän nää hommat tarvi niin justiinsa olla. Lentomekaanikotkinh an toteaa "ei se niin vakavaa, sillähän vaan lennetään"
![]() Ja eihän nää hommat tarvi niin justiinsa olla. Lentomekaanikotkinh an toteaa "ei se niin vakavaa, sillähän vaan lennetään" Livekuva on hyvä,ja tallennuksesta voi tarkistaa jos jotain "outoa" on tapahtunut ![]() Tuolta näyttää etäkatselu tietokoneella livenä jos asentaa mukana tulleelta cd:ltä ohjelman. ![]() Siihen eletroniikkakaupast a oma laite videon tai yksittäisen kuvan kaappari ja lähetys sms-viestinä kännykkään. Jotenkin noin se olisi kaikkein helpointa tuolle laitteelle tehdä. Olisiko teillä antaa apua tämän vehkeeninternetasetuksista . Minä en ite saa kyllä viestiä lähtemään vaikka laite tunnistaa mun reitittimen niin noita s-postiasetuksia en osaa oikein tehdä ![]() No että sainhan minä sen sähköpostihällyytyk sen toimimaan ![]() Outbountsettinkiin jätin tuon Gmailin niin se laittaa portin ja salauksen oikeaksi . Loin Gmailiin itelle toisenkin käyttiksen ,jota en kerro kenellekkään ![]() Se käyttis tuohon Outbounttiin usernameksi ja salasana tietenkii. Inpountsiteen sitten se posti minnekkä haluat hälyytyksen tulevan ja Add:stä se menee inboudsettinkiin. Mailtestingillä voipi koittaa että posti toimii ja toimiihan se mutta hitaahkosti . Sitten vain kameroidenkin asetuksiin Email-sendinki päälle . Ja perskuta vie nyt saapi hermoilla reissussakin jotta ketä meijän portailla käypi |