Ehkä valitsevat naapurin, joilla ei kylttiä ole ja pihalla muutenkin jopot ja lumilingot näkyvillä

|
Ehkä valitsevat naapurin, joilla ei kylttiä ole ja pihalla muutenkin jopot ja lumilingot näkyvillä ![]() Puolan poijat laittoivat sen jo postiin . Katsellaan lisää kunhan saan romppeet kotiin että saanko ne toimimaankin. Yksi valinnan ritteeri oli tuo että kuvaa voi seurata sitten WindowsMobilella sähköposti-ilmoituksen lisäksi vaikka live kuvaa. No juurikin tuon aloituksessa olevan paketin tilasin . Kerrohan heti kokemuksia. Hinta on kyllä niin edullinen että tilaukseen lähtee jos sillä mitään tekee ![]() Mulla on kans Foscamin 9805 ja 8906 kamerat. En voi moittia niitä ollenkaan. Yllättävän helppo asentaa, ja mikä parasta ne toimivat vielä wlanin kautta, niin ei tarvitse paljoa johtojen kanssa säätää.Tallennatko kuvaa jollain systeemillä? Itse mielin tallentavaa sydeemiä, joka vetää kaikkien kameroiden videot kovalevylle, josta niitä voi tarpeen ilmetessä käydä katsomassa. Onko kellään kokemuksia Foscam FN3104H - 4 channel NVR tallentimesta? Minä en tallenna. Aina kun liikettä on se ottaa kolme kuvaa sähköpostiin. Eli gmailiin Muuten sama kuin Pamauksella, mutta mulla on reitittimeen laitettu muistitikku kiinni, johon hälytyksen sattuessa kuvia tulee 1s välein. Tuon 9805 mallin saisi myös tallentamaan videokuvaa tikulle jos tahtoo. Minä en tallenna. Aina kun liikettä on se ottaa kolme kuvaa sähköpostiin. Eli gmailiin Taitaa lumisateella lykätä aikalailla postia ![]() Taitaa lumisateella lykätä aikalailla postia Herkkyyttä saa saadettyä. Eipä juuri tule kuvia lumisateesta se riippuu kameran paikasta. Jos kamera kuvaa puita ja kun ne oikein tuulella heiluu, niin niistä tulee kuvia. Aikani asettelin kameroita, että siellä ei ole puita eikä mitään suurempaa, mikä heiluu, niin ei ylimääräisiä kuvia tule. Sen verran täytyy korjata, että 13.1 on tänä vuonna kyllä kuvannut lumisadetta. Ja sitä oli aamulla 20 cm pihassa. Tämä on kieltämättä hankala kameralle. Tuossa näkyy hyvin tuo ir-led valo, pihalla on täysin pimeää, ja kun kamerat on vastakkain, niin koko piha on valaistu noiden kameroiden avulla. Vaikka ihmissilmälle on täysin pimeää. ![]() Valtteri: Minkä merkkinen järjestelmä toi on? http://www.lightinthebox.com/fi/8-kanavan-dvr-h-264-8ch-full-d1-led-naytto-hdmi-audio-input-halytin-factory-ddns-mobilephone-view_p583321.html?litb_from=sysmail On niin pitkä linkki et toivottavasti aukeaaa ![]() |