Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Integroidun auton lämpöeristys ja kuskin oven merkitys
rantaesa:
Näinhän se on ja kyllä siihen hymerin takaikkunan alle saa suunnattua ilman mutta se on silloin tuo Truman katkokäynti ongelma. Tietysti kun ilma tarpeeksi kylmenee ja pannu käy kokoajan niin tätä kylmän valumista ei tapahdu. Mietin että silloin kun on sähkössä niin pieni patteri takatallissa korjaisi tilannetta. Olen nähnyt monen asentaneen pienet patterit sinne tavaratilaan ikkunoiden kohdalle. Nekin tarvis olla öljytäytteiset , luulisin että ovat turvallisemmat siellä tavaratilassa kuin läpivirtauspatterit .
Turhan Höpöttäjä:
Minulla ei ole tietoa Truman sielun elämästä. Että saako sen tehoa säädettyä, niin että se kävisi jatkuvasti. :)
rantaesa:
Aika hankalaa on, jos sen haluaa käyvän kokoajan niin on käännettävä termostaattiin lisää asteita ja sitten onkin liian kuuma
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.01.2015 kello on 11:30 ---Minulla ei ole tietoa Truman sielun elämästä. Että saako sen tehoa säädettyä, niin että se kävisi jatkuvasti. :)
--- Lainaus päättyy ---
Jos ei Trumakin ole jo väyläohjattu, niin silloin puhallinta voisi käpelöidä niin, että se jäisi aina pyörimään hiljaisella nopeudella....?
rantaesa:
No joo , kohta tämän voi siirtää tuonne projektit-osastolle , aihe vaihtunut vesitiiviydestä lämmöneristykseen
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta