Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Integroidun auton lämpöeristys ja kuskin oven merkitys

<< < (3/10) > >>

rantaesa:
Näinhän se on ja kyllä siihen hymerin takaikkunan alle saa suunnattua ilman mutta se on silloin tuo Truman katkokäynti    ongelma. Tietysti kun  ilma tarpeeksi kylmenee ja   pannu käy kokoajan niin tätä kylmän valumista ei tapahdu. Mietin että silloin kun on sähkössä niin pieni patteri takatallissa korjaisi  tilannetta. Olen nähnyt monen asentaneen pienet patterit sinne tavaratilaan ikkunoiden kohdalle. Nekin tarvis olla öljytäytteiset , luulisin että ovat turvallisemmat siellä tavaratilassa  kuin läpivirtauspatterit .   

Turhan Höpöttäjä:
Minulla ei ole tietoa Truman sielun elämästä. Että saako sen tehoa säädettyä, niin että se kävisi jatkuvasti.  :)

rantaesa:
Aika hankalaa on, jos sen haluaa käyvän kokoajan niin on käännettävä termostaattiin lisää asteita  ja sitten  onkin liian kuuma

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 19.01.2015     kello on 11:30 ---Minulla ei ole tietoa Truman sielun elämästä. Että saako sen tehoa säädettyä, niin että se kävisi jatkuvasti.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Jos ei Trumakin ole jo väyläohjattu, niin silloin puhallinta voisi käpelöidä niin, että se jäisi aina pyörimään hiljaisella nopeudella....?

rantaesa:
No joo , kohta tämän voi siirtää tuonne projektit-osastolle , aihe vaihtunut vesitiiviydestä lämmöneristykseen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View