rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Uusi arvonimi?  (Luettu 11389 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:40
Uusi arvonimi?
« : 16.01.2015 kello on 20:19 »
.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
Vs: Uusi arvonimi?
« Vastaus #2 : 16.01.2015 kello on 20:29 »
Löytyy niin T D ;ltä kuin myös Sipu;lta :-* :-*

Juu, huomasin kans (vasta) että sipukin oli yli 10000:nen.  :-*

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
  • Vaasa
« Vastaus #3 : 16.01.2015 kello on 21:40 »
Juu. Tämä on se porukka, joka siivotessa vain nostetaan ylös ja pyyhitään pölyt. Vähän niin kuin Mannerheimin kipsipatsas vaarivainaan mustavalotelkkarin päällä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:43
  • Pahkakoski
« Vastaus #4 : 16.01.2015 kello on 21:44 »
 Thum
Juu. Tämä on se porukka, joka siivotessa vain nostetaan ylös ja pyyhitään pölyt. Vähän niin kuin Mannerheimin kipsipatsas vaarivainaan mustavalotelkkarin päällä.

Thumb ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #5 : 16.01.2015 kello on 22:39 »
Se on hyvä,että jotkut jaksaa olla aktiivisia matkailun merkeissä,minä luovun koko hommasta,fiiiksen anaan pojalleni,köpöttelempähän kotona,en jaksa enää ! :(

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
« Vastaus #6 : 16.01.2015 kello on 22:55 »
Tuosta "arvonimestä" heräs mulla ainakin semmonen kyssäri et pitäskö siitä sitte olla ylpee vai pikkasen häpeillä ? :o

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #7 : 16.01.2015 kello on 23:47 »
Se on hyvä,että jotkut jaksaa olla aktiivisia matkailun merkeissä,minä luovun koko hommasta,fiiiksen anaan pojalleni,köpöttelempähän kotona,en jaksa enää ! :(

Äläs poika taas alota...   >:D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.11.2025 kello on 09:31
« Vastaus #8 : 16.01.2015 kello on 23:56 »

Tuosta luopumisesta tuli mieleeni viimeöinen uni, vai pitäskö sannoo notta painajainen.
Unessa korjasin hymeristä jottain ja hermo sitten siinä kyrvähti. Pistin auton myyntiin ja ostaja tuli haukkan paikalle setelituokkosen kanssa. Sitten auto läks ja seuraavana vaimo tuli ja otti puolet setelitukosta. Kahtelin siinä jotta mitähän näillä "lopuilla sitten". Noh seuraavassa väläyksessä seisoin Sorvarin eessä Bestiksellä ja se nauro jotta " et sää näillä saa kun etuteltan" :laugh: ..siihen hiessä heräsin ???. Aamulla istuin kuin uudesti syntyneenä hymerin ruoriin ja käänsin kohti 130 tietä. 8) Ajatelin että ...huh huh.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #9 : 17.01.2015 kello on 00:04 »
Tuosta luopumisesta tuli mieleeni viimeöinen uni, vai pitäskö sannoo notta painajainen.
Unessa korjasin hymeristä jottain ja hermo sitten siinä kyrvähti. Pistin auton myyntiin ja ostaja tuli haukkan paikalle setelituokkosen kanssa. Sitten auto läks ja seuraavana vaimo tuli ja otti puolet setelitukosta. Kahtelin siinä jotta mitähän näillä "lopuilla sitten". Noh seuraavassa väläyksessä seisoin Sorvarin eessä Bestiksellä ja se nauro jotta " et sää näillä saa kun etuteltan" :laugh: ..siihen hiessä heräsin ???. Aamulla istuin kuin uudesti syntyneenä hymerin ruoriin ja käänsin kohti 130 tietä. 8) Ajatelin että ...huh huh.
Jänniä nuo unet  ja mielenkiintoisia :D      varo vaan ettei enne uni ollu ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
  • seniori
« Vastaus #10 : 17.01.2015 kello on 08:16 »
Tuosta "arvonimestä" heräs mulla ainakin semmonen kyssäri et pitäskö siitä sitte olla ylpee vai pikkasen häpeillä ? :o 

Oesko se ollu enempi ja parempi sannoo savolaesittain että rullaturpa  ;D 

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #11 : 17.01.2015 kello on 09:00 »
Äläs poika taas alota...   >:D
    Kyllä se nyt näyttää todennäköisesti siltä,sitä kun on 24 tuntia jatkuvasti omaishoitajana,ainut reissu on kaopalla käynti,koko huushollin hoito lisäksi,ei ihme,jos tässä väsyy,mutta reissatkaa te toiset,minä reissaan enää tällä medialla !

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #12 : 17.01.2015 kello on 09:08 »
    Kyllä se nyt näyttää todennäköisesti siltä,sitä kun on 24 tuntia jatkuvasti omaishoitajana,ainut reissu on kaopalla käynti,koko huushollin hoito lisäksi,ei ihme,jos tässä väsyy,mutta reissatkaa te toiset,minä reissaan enää tällä medialla !
Soon iso asia kon = liikkuja luonteeltaan,,nii jäädä paikoilleen,,vaan kovin = hieno ja lämmin syy Sinulla,kon Kultaasi Hoidat ja kotipesästä huolehdit.Aurinkoa ja Rakkautta teille kumpaisellekki ja ihanaa oloa yhdessä :-*

• Vieras
  • Vs: Uusi arvonimi?
    « Vastaus #13 : 17.01.2015 kello on 09:16 »
          Asiat joutuu joskus  laittaan tärkeys järjestykseen, ja nyt on Perho-ukon vuoro.. :-\

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
    • Kulkija
    « Vastaus #14 : 17.01.2015 kello on 09:31 »

Arvonimi ja viestimäärä eivät ratkaise ihmisen arvoa, vaan ihan muut asiat. Ja sen arvioinnin itse kustakin tekee halutessaan jokainen käyttäjä itsenäisesti. Joku tykkää mitäkuuluu -jutuista, toiset arvostaa teknistä osaajaa, kolmannet kokeneen matkailijan tai vaikkapa luontoihmisen kertomuksia.

Mun mielestä tänne sopii kaikenlaista, kun kuitenkin muistetaan, että tämä on karavaanarien foorumi. Ja jos nyt pitää vetää tähän mukaan nämä meidän kalustoon kuuluvat, niin kyllä molemmat ovat vahvasti karavaanareita. Omanlaisiaan, niinkuin me kaikki.