Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Aggregaattien vertailua 2015

<< < (70/87) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.09.2018     kello on 20:04 ---Kiinnostaisi tietää miten olet tuon ratkaisun tehnyt. Minulla on autossa 13 napainen pistoke mutta vaunu on 7 joten sen kautta ei virtoja saa  Thumbd Pomppaa hieman aiheesta niin voit laittaa minulle vaikka yv tuosta systeemistä, kiitos. Kiinnostaa.

--- Lainaus päättyy ---

Laita toinen 7-napainen lataamaan vaan akkua, ei se sen vaikeempaa ole. ;)

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.09.2018     kello on 20:27 ---Laita toinen 7-napainen lataamaan vaan akkua, ei se sen vaikeempaa ole. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Juu. Sainkin hyviä ohjeita ja vinkkejä viestinä  :) Joutuu talvella kaapeli hommiin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 14.09.2018     kello on 17:58 ---Tätä juuri hain takaa. Mitä tekee 600 w aggregaatilla.?

--- Lainaus päättyy ---

Juu, siis sähköä...
Se olikin 650W se teho muistin väärin.   :-[
Wanhemmissa autoissa, missä laturit on pieniä,tuollaisellakin vehkeellä lataa akkuja kummasti. Ja helposti.
Lisäksi, jos Webaa ei ole, moottorin lämmitys puskassa talvella onnistuu.

Riittikö?

porakone:
Kesällä pärjättiin akuilla ongelmitta ne muutamat 2-3 yön puskaparkit mitä oli, mutta taitaa akusto olla ihmeessä jos koittaa talviaikana töhöttää Trumaticia pari-kolme vuorokautta putkeen. Niimpä herää kysymys että minkäs verran puhtia siitä aggregaatista tarttisi löytyä että akkuja saisi sujuvasti ladattua? Mitään verkkovirtalaitteit a meillä ei ole joten riittää kunhan akut lataantuisivat sujuvasti.

https://www.aggregaatit.com/aggregaatit/bensiini-aggregaatit/aggregaatti-kipor-ig770/ olisi mieluinen koon ja hinnan puolesta, mutta riittääkö tuo kun eikai kellään edes ole näin pientä :-)

Ja en halua runksuttaa autoa tyhjäkäynnillä muutamaa tuntia pelkästään akkuja ladatakseni.

smy:
Mä ostin tosiaan muutama viikko sitten tämän kun oli Puuilon avajaistarjouksessa alle 200e
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/timco-1000i-digitaali-aggregaatti-generaattori

Tunnin testannut niin vaikuttaa toimivan ok, akut lataantuu niin nopeasti kuin verkkovirrallakin. (12v ulostuloa en kokeillut). Melko hiljainenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View