Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Aggregaattien vertailua 2015
MattiS:
Terve
Olen tainnut tästä jo aiemmin mainita ja on todella oiva peli, painaa 8,5kg ja tankilla (2l) käy akkujen latauksessa 8-9 tuntia, illalla laittaa pörisemään ja aamulla akut täynnä. Ei tosiaan autoa raski laittaa yöksi käyntiin. Kolme kesää tuo on sähköä tahkonnut ongelmitta. Riittää myös esim. lattialämmitykseen sähköllä.
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/puutarha/puutarhakoneet/aggregaatit/digitaalinen-sahkogeneraattori-g-7001-2000037187
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: MattiS - 16.10.2018 kello on 19:38 ---Terve
Olen tainnut tästä jo aiemmin mainita ja on todella oiva peli, painaa 8,5kg ja tankilla (2l) käy akkujen latauksessa 8-9 tuntia, illalla laittaa pörisemään ja aamulla akut täynnä. Ei tosiaan autoa raski laittaa yöksi käyntiin. Kolme kesää tuo on sähköä tahkonnut ongelmitta. Riittää myös esim. lattialämmitykseen sähköllä.
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/puutarha/puutarhakoneet/aggregaatit/digitaalinen-sahkogeneraattori-g-7001-2000037187
--- Lainaus päättyy ---
"illalla laittaa pörisemään ja aamulla akut täynnä"....
Missäs tuollaista voi käyttää koko yön?
Huoltoasemallako?
MattiS:
No tuolla kalareissuilla puskassa, laittaa venetrailerin alle ja sateensuojaksi heittää kestopeitteen päälle niin ei häiritse jos ei ihan trailerinrenkaan vieressä makaa. Vai tarkoitatko polttoaineen kulutusta tuolla huoltoasemalla?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: MattiS - 16.10.2018 kello on 19:49 ---No tuolla kalareissuilla puskassa, laittaa venetrailerin alle ja sateensuojaksi heittää kestopeitteen päälle niin ei häiritse jos ei ihan trailerinrenkaan vieressä makaa. Vai tarkoitatko polttoaineen kulutusta tuolla huoltoasemalla?
--- Lainaus päättyy ---
No lähinnä sitä melua mietin...
Aikoinaan jossain Euroopassa stellplazissa sammuttivat agren kun asetuin lähistölle. Sanoin kyllä, ettei se minua häiritse ja jälkeenhän siihen parkkeerasinkin.
Huoltsikat ovat aika vapaita melusaasteen osalta. Töissä kertoivat ajaneensa kaksi kylmäkone rekkaa matkailuauton kahden puolen pirruuttaan. Oli kuulemma nopiasti mennyt luukut kiinni ja matkailuauto lähti matkoihinsa.
Olin hetken sanaton ja ajattelin, jotta on meitä joka lähtöön.
MattiS:
Ei tuolla 4 metrin välein olla, onpa joskus useampi kilometri lähimpään kulkijaan tuolla avattaren maisemissa. Eikä kesällä tarvi monta kertaa viikossa käyttää
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta